آخرین خبرهاتدبیر ورزشیخبر داغ

رکورد پرگل‌ترین دیدار هفته در رشت ثبت شد/چوکا بازی برده را واگذار کرد

چوکا

دیدار دو تیم چوکا تالش و بادران تهران در ورزشگاه سرداجنگل رشت در هفته چهاردهم از رقابت‌های لیگ یک آزادگان با نتیجه چهار بر دو به سود تیم میهمان به پایان رسید.

به گزارش تدبیرشرق، چوکا تالش و بادران تهران، دریکی از دیدارهای هفته چهاردهم لیگ دسته یک لیگ آزادگان در ورزشگاه سردار جنگل رشت مقابل هم صف‌آرایی کردند؛ که در پایان این بازی، بادران تهران موفق شد چوکا را با نتیجه چهار بر دو شکست دهد.

علی لطیفی سرمربی چوکا تالش برای این دیدار:محمد فرامرزی، امیررضا غمناک، امیرحسین صالحی، کنعان طاهرزاده، نادر هوشیار، کیوان محمدنژاد، ایمان شوریابی، خدابنده لو، علی مصطفایی، سامان نورمحمدی و بهزاد یوسف علیپور را در ترکیب تیمش قرار داده بود.

سرمربی بادران محسن عاشوری نیز برای این بازی عبدالصمد احمدی، پیمان اکبری، پویا سیف پناهی، حسین شاوردی، علی خسروی، احسان پیرهادی، محمد رستمی، امیر میربزرگی، ایمان غلامی و مرتضی خراسانی را انتخاب نموده بود.

چوکا تالش که در این دیدار دونیمه متفاوت را پشت سر گذاشت در نیمه اول بازی مالکانه‌ای را نمایش داد و موفق شد در دقیقه ۱۲ بازی توسط کنعان طاهرنژاد به گل اول خود برسد اما بلافاصله پس از گل تیم چوکا عقب کشید و باعث شد انسان پیر هادی با یک سانتر روی دروازه چوکا به صورت اتفاقی دروازه چوکا را باز کند.

در ادامه چوکا از اشتباه خود دست برداشته و مجدد کارهای هجومی را روی دروازه تیم بادران آغاز کرد تا اینکه توانست در دقیقه ۴۹ بازی توسط سامان نورمحمدی دروازه حریف را بگشاید.

پس از گل چوکایی ها یازده نفر و اتوبوسی در زمین خودی دفاع کردند و حتی چندین مورد توسط داور بازی مورد تذکر قرار گرفتند و در یک صحنه هم داور دروازه‌بان چوکا تالش را به دلیل وقت‌کشی با کارت زرد خود جریمه کرد.

دفاع همه‌جانبه چوکا تالش تا دقیقه ۸۹ ادامه داشت و کمک یاران علی لطیفی سه امتیاز بازی را در چنگ خود می‌دیدند ولی روی غفلت مدافعان علی خراسانی بازی را به‌تساوی کشاند و چوکایی‌ها که بازی را مساوی دیدند برای جبران گل خورده به تکاپو افتادند ولی تیم آماده بادران به چوکا اجازه چنین کاری نداد و دو بار دیگر در دقیقه ۹۲ توسط حسین اسلامی و دقیقه ۹۶ توسط ایمان غلامی دروازه چوکا تالش را گشودند.

در پایان این هفته دیدار چوکا و بادران پرگل‌ترین دیدار هفته با ۶ گل لقب گرفت و شرایط چوکا نیز در انتهایجدول لیگ یک بدتر از گذشته شد.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا