آخرین خبرهااستان هااسلایدرتیتر اولحوادثخبر داغ

در پی ایست قلبی دختر جوان در باشگاه ضمیریان لاهیجان

ایست قلبی دختر جوان

▫️مهندس سقراطی، رئیس اداره ورزش و جوانان لاهیجان در مصاحبه با بخش حوادث تدبیر شرق اذعان داشت:

▪️متاسفانه باخبرشدیم یکی از ورزشکاران خانم در حین فعالیت ورزشی در باشگاه ضمیریان لاهیجان در حین فعالیت ورزشی بر اثر ایست قلبی فوت نمودند.

▫️سقراطی با ابراز تاسف از این حادثه دلخراش عنوان کرد حوادث در ورزش اجتناب ناپذیر بوده و حوادث طبیعی ممکن است در هنگام ورزش برای هر ورزشکاری پیش بیاید که لزوم ایمنی ورزشی و فعالیت های ورزشکاران باید با رعایت نکات جسمی برای هر ورزشکار باشد.

▪️رییس ورزش لاهیجان در ادامه افزود:

این باشگاه دارای مجوز فعالیت ورزشی می‌باشد و همچنین دارای بیمه مسولیت مدنی نیز هست که موارد قانونی رعایت شده است. 

▫️متاسفانه ورزشکار فوق فاقد بیمه ورزشی می‌باشد که بارها توصیه شده تمام ورزشکاران باید بیمه ورزشی باشند که در صورت پیشماد حوادث غیر منتظره از حمایت بیمه برخوردار باشند.

▪️ناگفته نماند که باشگاه ضمیریان از جمله باشگاه های با سابقه و خوب شهرستان لاهیجان بوده که هفته گذشته از طرف هیات پزشکی ورزشی استان به منظور آمار بالای بیمه ورزشی تجلیل گردیده است. در هر صنفی و شغلی حوادث وجود داشته و هیچوقت حادثه خبر نمی‌دهد.

▫️متن تسلیت مهندس سقراطی خطاب به خانواده مهدی پور  به شرح زیر می‌باشد:

▪️ضمن عرض تسلیت، کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام، ضایعه درگذشت دختر مهربانتان را از صمیم قلب تسلیت عرض می‌کنم. خداوند متعال روح پاکش را با زهرای مرضیه (س) محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید‌.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا