آخرین خبرهااستان ها

گرامیداشت «هفته دولت»، تبیین و ترسیم آینده ای بهتر و درخشان تر برای نظام اسلامی

رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی:

تدبیرشرق/دکتر محمد ولی روزبهان، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان،با صدور پیامی هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت؛ متن پیام از قرار ذیل است:

در تاریخ ۴۲ ساله انقلاب اسلامی شاهد فراز و نشیب‌های تلخ و شیرین و مقاطعی مهم و سرنوشت ساز بوده ایم که برخی از آنها تبدیل به فرهنگ و امری نهادین و نمادین در صحیفه انقلاب شده و اتفاقات و رویدادهای رخ داده در روزهای خاص، برسازنده پیامها و مفاهیمی بوده اند که در صیرورت و پویایی انقلاب و اهداف آن نقش بسیار تعیین کننده ای داشته اند. از آن جمله می توان به شهادت دو یار امام(ره) و انقلاب، یعنی شهید محمد علی رجایی، رییس جمهور و محمد جواد باهنر، نخست وزیر دولتی مکتبی اشاره کرد.

دولت شهید رجایی، نخستین دولت انقلابی و مردمی پس از انقلاب بود که مبتنی بر آرمان های انقلاب اسلامی و اندیشه های امام راحل(ره) بنیاد نهاده شد و طی همان مدت کوتاه و بحرانی که عهده‌دار امور بود، تلاش و کوشش خود را برای خدمت به اهداف انقلاب بکار برد و با ارائه خدمات شایان، نمونه ای از دولت مردمی و خدمتگزار و متعهد به الگوی اسلامی توسعه را برای دولت های بعدی به یادگار گذاشت.

هفته دولت،هفته تبلور اقتدار و پیروزى دولتى است که حمایت میلیون ها ایرانی را بهمراه دارد.هفته دولت،هفته سپاس و قدردانى از دولتمردان خدمتگذاری است که اجراى قوانین برای رفاه، امنیت و آرامش یک ملت در جامعه اى سرشار از عدالت، نظم و امنیت را سرلوحه قرار داده اند. در سایه استقرار چنین همراهى ملت با دولت خدمتگزار و پشتیبانى آحاد مردم از آن است که ثبات و اقتدار دولت در مواجهه با مشکلات و موانع، و مقاومت عزتمندانه در برابر دشمنان تحقق می یابد و این مؤلفه ای است که ایران اسلامی در شرایطی که تحریم ها و تهدیدها و فشارهای دشمنان انقلاب اسلامی، با هدف تضعیف جمهوری اسلامی بر ایرانیان تحمیل می شود، به آن نیاز دارد.

سازمان منطقه آزاد انزلی ضمن گرامیداشت هفته دولت،تلاش و زحمات و عملکرد دولت در اداره کشور را در مقطع حساس و دشوار کنونی ارج نهاده و با تقدیر از توجه، حمایت و همکاری دولت از برنامه های توسعه ای منطقه آزاد انزلی، روز کارمند را به تمامی کارمندان دولت و تلاشگران عرصه خدمت به ملت تبریک عرض نموده و باور داریم که موفقیت دولت در اجرای برنامه‌های خود مرهون مساعی کارمندان خدوم است. به امید روزهایی سرشار از موفقیت، اقتدار، پیروزی و رشد و اعتلاء را برای دولت محترم جمهوری اسلامی ایران.

محمد ولی روزبهان

رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا