آخرین خبرهااستان هاتیتر اولخبر داغ

آقای صفایی، هر معارفه یک تودیع دارد

رودسر، قربانی سیاسی کاری شهردار

آقای صفایی، هر معارفه یک تودیع دارد

اختصاصی تدبیرشرق//

آقای صفایی
اسعدالله ایامکم

◽️امیدواریم زندگی‌تان همیشه روی روال باشد اما زندگی مردم رودسر، همانند گذشته دیگر روی روال نیست. پستی‌های آسفالت و بلندی‌های سرعت‌گیر خاطر شریفشان را مکدر کرده‌است.
از آن موسم مبارکی که حضرتعالی سکان هدایت شهرداری رودسر را بر عهده گرفته‌اید، با بیان وعده‌های توخالی، قول تکمیل پروژه‌های مختلف و توسعه زیر‌ساخت‌های شهرستان، رودسر عقب‌گرد کرده است و مردم فهیم شهری که در آن شهردار هستید به شما در دورهمی‌هایشان می‌گویند “مرا به خیر تو امید نیست شر مرسان”.

◾️آقای صفایی

◽️آنچنان درگیر سیاسی بازی شده‌اید که یومیه سازمان زیرنظرتان بر زمین مانده و پرسنل برای ساده‌ترین کار اداری شهرداری می‌گویند: “برو شیش ماه دیگه یه سر بزن”. حاشا و کلا منظورمان لیست آقای استاندار نیست که چند صباحی‌ برای رایزنی بدست آوردن آن مهم در طبقات مختلف استانداری پرسه می‌زدید و هنگام تایم اداری نیز میتینگ‌های سیاسی خود را برگزار می‌کردید، بیچاره مردم رودسر!

امروز وقت پاسخگویی‌است که شما چه دست‌آورد بخصوصی را، برای رودسر به ارمغان آوردید؟

◾️آقای صفایی

◽️شما عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی شاخه استان گیلان بوده‌اید و حزب کارگزاران سازندگی در انتخابات سال هزار و چهارصد قطعا با ابراهیم رئیسی موافق نبوده. حال چه چیزی تغییر کرده که خواهان معاون فرماندار شدن در این دولت هستید؟
مگر حضرتعالی در جلسات خصوصی حزب، منتقد دولت مستقر نبوده‌اید؟ و هم‌اکنون خواهان پست گرفتن در این دولت می‌باشید؟

◾️آقای صفایی

◽️عملکرد ماکیاولیستی[بدان معنا که باید به هر طریقی می‌شود به قدرت رسید] خود را کنار بگذارید. برای شهرستان رودسر دل بسوزانید و کارنامه پیشرفت شهر تحت نظر خود را کامل‌تر کنید که کارنامه، مهم ترین معیار سنجش عملکرد و بهترین سکو برای پیشرفت است. مردم رودسر از زمانی که شما کلید شهر را در دست گرفتید، چشمشان به افتتاح یک پروژه بزرگ خشک شد و امروز وقت پاسخگویی‌است که شما چه دست‌آورد بخصوصی را، برای رودسر به ارمغان آوردید؟ لازم نیست به خودتان فشار بیاورید و به ذکر تعمیر چند کوچه و خیابان و میدان بپردازید که آن وظیفه حداقلی سازمان شماست. منتظر پاسخگویی حضرتعالی برای اقناع افکار عمومی هستیم.

و من الله توفیق

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا