آخرین خبرهااستان ها

در راستای اجرای بخشنامه سفر مدیران دستگاه های اجرایی و معاونان استاندار به شهرستان‌ها صورت گرفت؛ حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان در شهرستان رضوانشهر

توسعه مدیریت

در راستای اجرای بخشنامه سفر مدیران دستگاه های اجرایی و معاونان استاندار به شهرستان‌ها ، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گیلان در شهرستان رضوانشهر حضور یافت.

به گزارش تدبیر شرق؛در راستای اجرای بخشنامه سفر مدیران دستگاه های اجرایی و معاونان استاندار به شهرستان‌ها، صبح امروز کیمیا تنهایی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گیلان به همراه مدیرکل فناوری اطلاعات و  مدیرکل اداری مالی استانداری گیلان در شهرستان رضوانشهر حضور یافت.

وی در سفر یک روزه خود به رضوانشهر، با حضور در منزل شهید عباس وزیری نحوه ارائه خدمات رسانی دستگاه های مرتبط به خانوده های معظم شهدا را مورد بررسی قرار داد و گفت: پدران و مادران شهدا الگوی ما در  صبر و بردباری هستند و می توان آنها را الگویی ممتاز به جامعه به ویژه نسل جوان معرفی کرد.

تنهایی با بیان اینکه امنیت امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا و خانواده های آنان است،تصریح کرد: خانواده معظم شهدا با دل‌هایی سرشار از ایمان و تقوا ثابت کرده‌اند که در راه ارزش‌های اسلامی باید دین خود را ادا کرد و از شیرین ترین داشته خود در راه خدا اکرام کرد.

وی در ادامه سفر خود به شهرستان رضوانشهر با حضور در فرمانداری رضوانشهر و بازدید از واحدهای فرمانداری و بخشداری های تابعه، با کارکنان آن دیدار و گفت و گو کرد و به بررسی مشکلات پرسنلی پرداخت.

در این نشست همچنین مشکلات حوزه فناوری اطلاعات در فرمانداری و بخشداری های رضوانشهر بررسی شد.

/gilan.ir

مطالب پیشنهادی

یک دیدگاه

  1. باسلام کاش مسئولین.. جلوی گرانفروشی بیش ازحدمراکزترک اعتیاد مثل ترک اعتیاد سحرواقع دررضوانشهر بگیرند…. معتادین چه گناهی دارند…
    که شربت متادن رو.. ۲۶۰۰۰۰تومن بخرند… ازتریاک وهرویین گرونتره….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا