تدبیر ورزشی

مسافران مترو مسکو آب رایگان دریافت می کنند

به گزارش تدبیرشرق به نقل از روز یکشنبه ایرنا، «یولیا تمنیکووا» در این باره به خبرنگاران اظهار کرد: متروی مسکو در روزهای برپایی جام جهانی به طور آنلاین دمای هوا را کنترل کرده و در حالتی که دمای هوا از میزان مشخص شده بالاتر برود آماده اهدای آب به مسافران هست.
به گفته وی، در حالتی که دمای هوا از ۲۸ درجه بالاتر رود و بیشتر از یک ساعت و نیم ادامه داشته باشد، کارکنان مترو کار توزیع آب بین مسافران را شروع خواهند کرد.
مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ به میزبانی روسیه در ۱۱ شهر و ۱۲ ورزشگاه، ۲۴ خرداد ماه ۹۷ شروع می گردد.
مسکو، سن پترزبورگ، کالینینگراد، نیژنی نووگراد، قازان، سامارا، سارانسک، ولگاگراد، رستف نا دُنو، سوچی و یکاترینبورگ شهرهای میزبان جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ می باشند.

ایران در اولین دیدار خود ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد ۹۷) ساعت ۱۸:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه سنت پترزبورگ برابر مراکش، در دومین دیدار ساعت ۲۱:۳۰ روز ۲۰ ژوئن (۳۰ خرداد ۹۷) در ورزشگاه قازان به مصاف تیم ملی اسپانیا قهرمان سابق جام جهانی فوتبال و در سومین بازی گروهی خود ساعت ۲۱:۳۰ روز ۲۵ ژوئن (۴ تیر ۹۷) در سارانسک با یاران «کریستیانو رونالدو» پرتغالی مدافع عنوان قهرمانی اروپا بازی خواهد کرد.
تیم ملی فوتبال ایران سه شنبه هفته جاری ۱۵ خرداد ماه به عنوان اولین تیم جام جهانی وارد روسیه شده و در کمپ لوکوموتیو در فاصله ۳۰ کیلومتری غرب مسکو استقرار یافته هست.
اروپام **۱۳۴۶**۱۵۹۷

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا