آخرین خبرها

روستائیان آستارا شکوهی از جنس همدلی خلق کردند

به گزارش شامگاه جمعه خبرنگار ایرنا، وقتی پای عزت و اقتدار ملی در میان باشد، همه مردم ایران در شهر و روستا دل در گرو نظام و آرمان های آن بسته و در صحنه حاضر می شوند.
روستائیان آستارا در برخی از مناطق با لباس های رنگارنگ محلی حضور یافته و رأی های خود را برای تعیین سرنوشت کشور به صندوق ها انداختند.
پژمان بنی رستم یکی از اهالی روستای مرزی باغچه سرا پس از انداختن رای خود به صندوق گفت: همه اقشار مردم امروز برای فردای ایران اسلامی کوشیدند و این نمونه بارزی از انتخابات آزاد است.
وی افزود: زنان و مردان شهری و روستایی حق دارند که خود را در آبادانی ایران سهیم بدانند و امروز زمان جهاد و تلاش برای توسعه همه جانبه ایران بود.
سیامک ضاربیان از اهالی روستای جلال آباد شرکت در انتخابات را ادای دین نسبت به خون شهدای دفاع مقدس خواند و گفت: با شرکت در انتخابات به دشمنان نظام می گوییم که هیچ گاه نخواهند توانست مردم را از نظام اسلامی جدا کنند.
وی افزود: مردم باید در پای صندوق‌های رأی حضوری باشکوه داشته باشند و وفاداری خود را از انقلاب اعلام کنند.
نجیبه حقداری مقدم از اهالی روستای هجرت آستارا با مهم شمردن دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی، اضافه کرد: شرکت در انتخابات یک وظیفه و تکلیف شرعی است، ولی این حضور زمانی معنای واقعی خود را پیدا می کند که با آگاهی، هوشمندی و بصیرت همراه باشد.
وی از ملت ایران به عنوان ملت شور آفرین یاد کرد و گفت: ملت ایران با دارا بودن پیشینه بالای فرهنگی و تاریخی ، می تواند مسیر حق را از باطل تشخیص دهد.
374 نامزد انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان آستارا رقابت کردند و 58 هزار نفر در این شهرستان واجد شرایط رأی دادن بودند.
آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
خبرنگار: یوسف هدایتی * انتشاردهنده: کبیری
7105 / 7124/2007

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا