آخرین خبرها

معاون جدید مالی اقتصادی شهرداری کرج منصوب شد

معاون جدید مالی اقتصادی شهرداری کرج منصوب شد

استان‌ها > البرز – طی حکمی از سوی شهردار کرج، مراد کردی به عنوان معاون مالی اقتصادی شهرداری این کلانشهر منصوب شد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، طی برگزاری جلسه ای دکتر اصغر نصیری، مراد کردی را به عنوان معاون جدید اقتصادی مالی شهرداری کرج معرفی کرد.
شهردار کرج با بیان اینکه یکی از عوامل موفقیت این دستگاه، به مدیریت علمی و تخصصی و عملکرد مطلوب معاونت اقتصادی و مالی بر می گردد، عنوان کرد: دکتر مراد کردی یکی از مدیران با سابقه و متخصص در حوزه مدیریت مالی است و انتظار می رود با توجه به حساسیت بخش مالی، در ایفای مسئولیت جدید به بهترین نحو ممکن و در چارچوب مقررات ایفای نقش کند.
نصیری بیان کرد: مدیران شهری باید در ابتدای امر رضایت الهی را سرلوحه کار خویش قرار دهند و در کنار آن توجه بسیار ویژه ای به خواسته های شهروندان داشته باشند در این صورت است که می توانند در انجام وظایف خود بسیار قدرتمند عمل کنند.
وي با بيان اينكه محمد رضا رضاپور معاون مالي اقتصادي سابق شهرداري كرج، يكي از مديران توانمند، لايق و ارزشي اين دستگاه به حساب مي آيند گفت: تنها عامل اين تغيير و تحولات ارتقاي سيستم به منظور بهره وري بيشتر است و قطعا از تجربيات مدير با سابقه و خوشنامي چون محمد رضا رضاپور در حوزه هاي ديگر اين دستگاه استفاده مي شود.

46

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا