آخرین خبرها

مطالعات زمین 72 هکتاری “تپه مراد آب ” بررسی شد

در دومین جلسه کمیسیون سرمایه گذاری”

مطالعات زمین 72 هکتاری “تپه مراد آب ” بررسی شد

استان‌ها > البرز – دومین جلسه کمیسیون سرمایه گذاری و منابع مالی شورای اسلامی شهر کرج به ارائه گزارشی از سوی سازمان سرمایه گذاری شهرداری مبنی بر مطالعات زمین 72 هکتاری “تپه مراد آب” تخصیص یافت.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه مدیریت شهری کرج، جلسه مذکور که به ریاست احد رسولی و حضور اعضای کمیسیون و سرپرست سازمان سرمایه گذاری شهرداری کرج برگزار شد به تشریح کامل مطالعات انجام شده در طرح مذکور پرداخته و مورد توجه اعضای کمیسیون قرار گرفت.
رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و منابع مالی شورای شهر کرج ضمن بیان اینکه مطالعات سرمایه گذاری در کلانشهر کرج به صورت ناقص است ادامه داد: ضرورت دارد جهت رسیدن به اهداف کلان در سرمایه گذاری و تحقق این مهم ، مطالعات اقتصادی در حوزه سرمایه گذاری تجزیه و تحلیل گردد.
وی در ادامه تسریع در روند اجرای برنامه ها را خواستار شد و گفت: زمانی به اهداف نزدیک تر خواهیم شد که به زمان توجه خاص شده و سرعت را در اولویت کارها قرار دهیم.
وی تاکید کرد: باید بتوانیم همزمان با عملیات فنی، بسته های سرمایه گذاری را برای اجرا آماده نمائیم.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج نیز ضمن تقدیر از گزارش ارائه شده توسط سازمان سرمایه گذاری شهرداری کرج در خصوص مطالعات طرح ساماندهی تپه مراد آب بیان کرد: متاسفانه سیاست های غلط موجب بروز بافت اینچنینی در منطقه مراد آب گردیده و مردم ناخواسته درگیر این نوع مناظر ناخوشایند شده اند.
زارع با اشاره به جمعیت بالای کلانشهر کرج ادامه داد: اگر چه میزان دانش و سواد مردم در این کلانشهر در سطح بالایی قرار دارد اما متاسفانه با معضل بیکاری شدید نیز مواجه است که می توان با ارائه طرح های جامع و عملیاتی همچون تپه مراد آب به اشتغال زایی و توسعه اقتصادی پرداخت.
وی تاکید کرد: با نگاه تفرجگاهی به منطقه مراد اب می توان ضمن حفظ ظرفیت های اکولوژیکی ، فضای مناسب شهری در این منطقه ایجاد کرد که سهولت در زندگی شهروندان و کاهش بافت فرسوده در شهر را نیز موجب خواهد شد.

48

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا