آخرین خبرها

تولید بیش از 80 هزار تن آسفالت توسط کارخانه آسفالت شهرداری کرج

طی چهار ماهه نخست سال جاری محقق شد

تولید بیش از 80 هزار تن آسفالت توسط کارخانه آسفالت شهرداری کرج

استان‌ها > البرز – رئیس تولیدات و کارخانجات سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج، از تولید بیش از 87 هزار تن آسفالت در کارخانه آسفالت این سازمان خبر داد و گفت: این میزان آسفالت طی تلاشها و زحمات شبانه روزی پرسنل کارخانه آسفالت در دو شیفت کاری به صورت مدام و بدون تعطلیلات از ابتدای سال جاری تا کنون تولید شده است.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، حسن عطایی با اعلام این خبر و با اشاره به اینکه آسفالت تولید شده در کرج از کیفیت مطلوب و استانداردهای لازم برخوردار است، اظهار داشت: این میزان آسفالت تولیدی به طور مستقیم برای آسفالت، بهسازی، نوسازی، اصلاح معابر و خیابان‌های اصلی و فرعی شهرستان کرج و شهرهای استان البرز مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
این مسئول اضافه کرد: به طور حتم این میزان تولید آسفالت طی مدت مذکور نشان از فعالیت مستمر و سازنده سازمان در تامین و توزیع آسفالت دارد که علاوه بر برخورداری از سرعت بالا در فرآیند تولید آسفالت، بهبود کمیت و ارتقای کیفیت نیز در اولویت قرار گرفته است.
وی عنوان کرد: کارخانه مذکور به جهت خدمات‌رسانی به شهروندان و کاهش هزینه‌ها از سوی شهرداری کرج کار خود را آغاز کرد و تغییر و تحولات مثبت در بحث آسفالت معابر شهر نشان از توانمندی و کارآمد بودن کارخانه دارد و بازدهی آن رضایت بخش واقع شده است.
رئیس تولیدات و کارخانجات سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج، در ادامه با اشاره به میزان تناژ تولیدی آسفالت افزود: از این میزان آسفالت تولیدی 42 هزار و 485 تن به صورت فینیشر (مکانیزه) و مابقی به میزان 45 هزار و 101 تن به شکل دستی به تولید رسیده است.
عطایی خاطرنشان کرد: استفاده از گاز شهری به عنوان سوخت تامین کننده کارخانه، بخش مهمی از دغدغه‌ها نسبت به ایجاد آلودگی‌ از سوی کارخانه را برطرف ساخته و صرفه جویی در زمان را به همراه داشته است.
رئیس تولیدات و کارخانجات سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج در پایان گفت: اقدامات حوزه آسفالت و ساماندهی معابر طی سال‌های اخیر بسیار مشهود بوده و امید می رود بتوانیم با استفاده از تکنولوژی های روز به تولید آسفالت با کیفیت تری همراه با عمر بیشتر اقدام کرده و پاسخگوی نیاز شهروندان باشیم.

48

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا