آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغفرهنگی و هنری

«گالری طلای نبی زاده» میراث دار فرهنگ مردم گیلان و حامی خانواده های شاد سرزمین میرزاکوچک (کاسپین شو) …

کاسپین شوهنر در ایران غنی و ریشه دار است و هر جا حرف از هنر به میان می آید بی شک رد گیلان و گیلانیان در آن مشهود و قابل لمس است.

به گزارش تدبیرشرق,از دیر باز سبک زندگی روزمره گیلانی ها با هنر در آمیخته بود و طنز و طنازی در تمام معاشرت های اجتماعی جایگاه ویژه ای داشته و اما مهمتر از آن پذیرش این نوع معاشرت در جای جای گیلان بوده و هست.

هر کجا که جمعی از مردمان این سرزمین را به دور هم می بینید شادی نامحدود و خنده هایی ناتمام نقل و نبات مجالس شان است و همین باعث شده که در کوران مشکلات و بحران ها به نوعی طنز گونه از آن عبور کنند و ما زاده همان نسلی هستیم که بذر شادی را در دلهایمان کاشته اند و امروز این میراث اجتماعی و ارزشمند باید با حفظ انسجام و اتحاد از جنس اجداد ما حفظ گردد.

اینک برادران نبی زاده پس از سالیان سال میزبان یک رویداد اجتماعی طنز هستند، رویدادی که همانطور که در نامش نهفته است میراث مردمان سرزمین کاسپین است.

کاسپین شو امروز نه فقط یک برنامه شاد اجتماعی است، بلکه نمادی برای حفظ اتحاد و همگرایی فرهنگی می باشد.

حالا مسئولیت اجتماعی ماست که با هر شیوه ای که آموخته ایم از این رویداد حمایت کنیم.

گالری طلای نبی زاده این افتخار را دارد، در روزهایی که این کودک خندان گیلان زمین (کاسپین شو) شکوه مندانه پای می گیرد و پرچم هنر را برافراشته نگاه می دارد در کنارش قرار بگیرد و از این رشد و نمو هدفمند اجتماعی فاصله نگیرد. ‌

آنها در گالری طلا نبی زاده با همین تفکر آموخته اند که مردمان سرزمین میرزا جایگاه ویژه ای دارند و در کسب و کار خود نهایت انعطاف پذیری را به خرج داده تا متاع ارزشمند طلا را با کمترین اجرت و هزینه به دست هموطنان خود برسانند و خرسند هستند از این همگرایی حامی فرهنگ …

کاسپین شو

کاسپین شو

کاسپین شو

کاسپین شو

کاسپین شو

کاسپین شو

کاسپین شو

کاسپین شو

/تدبیرشرق

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا