آخرین خبرهااستان هاخبر داغ

در جلسه مشترک اعضای شورای شهر بندر کیاشهر و شهردار با نماینده مردم شهرستان‌ آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس تاکید شد:لزوم حل مشکلات بندر کیاشهر در حوزه طرح تفصیلی و نحوه انتخاب محدوده‌های شهری؛‌ وضعیت نامناسب آسفالت سطح شهر بندر کیاشهر

بی‌بهره ماندن درمانگاه بندر کیاشهر از حداقل امکانات؛ تقویت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی

محدوده‌های شهریاعضای شورای شهر بندر کیاشهر و شهردار با نماینده مردم شهرستان‌ آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس جلسه‌ای مشترک داشتند و اعضای شورا در این جلسه لزوم حل مشکلات بندر کیاشهر در حوزه طرح تفصیلی، کمک برای حل وضعیت نامناسب آسفالت سطح شهر و تقویت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی را خواستار شدند.

به گزارش تدبیرشرق، حاتم پورباقری رئیس شورای شهر بندر کیاشهر به همراه دیگر اعضای شورای شهر و شهردار بندر کیاشهر روز پنج‌شنبه 18 آذر جلسه‌ای مشترک با ابراهیم نجفی نماینده مردم شهرستان آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس داشتند و در این جلسه مهم‌ترین مشکلات و نیازمندی‌های شهر بندر کیاشهر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حاتم پورباقری رئیس شورای شهر بندر کیاشهر در این جلسه عنوان کرد: طبق توافق با شورای عالی معماری قرار بود 44 هکتار از اراضی پارک جنگلی وارد محدوده شهر و بافت مسکونی شود و با اینکه هر روز مراجعات زیادی به شهرداری و شورا داریم اما شهرداری هنوز اجازه صدور پروانه برای این محدوده را پیدا نکرده است.

پورباقری با بیان اینکه در این مورد واقعا دچار چالش بزرگی هستیم تصریح کرد: بسیاری از اراضی مردم در کاربری باغ قرار گرفته است بنابراین باید همکاری‌های مشترک بین شهرداری و نهادهای ذیربط شکل بگیرد تا دستگاه‌های ذیربط بتوانند با در نظر گرفتن همه ضوابط به ما کمک کنند.

وی ضمن اشاره به موضوع که محدوده شهر بندر کیاشهر از 1116 هزار به 875 هکتار رسیده است از عدم مناسب بودن وضعیت آسفالت سطح شهر انتقاد کرد و یادآور شد: واحدهای مسکن مهر کوی شهید رجایی هنوز تحویل داده نشده و این امر موجبات نارضایتی مردم را فراهم کرده است.

رئیس شورای شهر بندر کیاشهر خاطرنشان کرد: وضعیت زمین‌های پشت دادگستری معروف به اراضی مسکن و شهرسازی هم برای اخذ سند مشخص نیست و انتظار داریم با اتخاذ یک تصمیم این مشکل مردم و ساکنان محدوده مذکور تعیین تکلیف شود.

ابراهیم ثانی عضو دیگر شورای شهر بندر کیاشهر نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از رویکرد ابراهیم نجفی نماینده مردم شهرستان‌ آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس افزود: مردم دیدگاه بسیار خوبی به اقدامات انجام شده نماینده دارند و امیدواریم این رویه مثبت خدمت‌رسانی همچنان استمرار یابد.

ثانی اذعان کرد: بندرکیاشهر با این حجم از جمعیت تنها از یک دستگاه آمبولانس برخوردار است که متاسفانه آن هم گاهی به دلایلی نامعلوم به بیمارستان آستانه اشرفیه انتقال داده می‌شود که انتظار داریم برای اطمینان خاطر دادن به مردم این معضل برطرف شود.

این عضو شورای شهر بندر کیاشهر اضافه کرد: درمانگاه بندر کیاشهر از حداقل امکانات هم بی‌بهره است که در این مورد هم نیازمند مساعدت نماینده هستیم.

محمد جانعلی پور عضو دیگر شورای شهر بندر کیاشهر نیز در این جلسه با بیان اینکه بندر کیاشهر در حوزه طرح تفصیلی و نحوه انتخاب محدوده‌های شهری با مشکلات عدیده‌ای مواجه است افزود: از نماینده مردم شهرستان آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر که عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس هستند انتظار داریم با رایزنی‌های استانی و ملی به ما در حل این مشکل کمک کنند

محدوده‌های شهری

 

/واحد خبر روابط عمومی شهرداری بندر كياشهر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا