آخرین خبرهااسلایدرخبر داغسیاسی

سردار سلیمانی ذخیره نظام و انقلاب بود

سردار سلیمانی

امام‌جمعه آستارا قاسم سلیمانی را ذخیره نظام و انقلاب اسلامی برای روزهای سخت دانست و گفت: سردار شهید قاسم سلیمانی با حضور خود در جبهه‌های حق علیه باطل به‌ویژه در نبرد با تکفیری‌ها در سوریه و عراق هیمه پوشالی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را در هم شکست.

به گزارش تدبیرشرق، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا ظهر امروز در آیین گرامی‌داشت شهادت قاسم سلیمانی در محل مزار شهدا اظهار کرد: افرادی که شهید شده‌اند به عهد و پیمان خود در قبال نظام و انقلاب اسلامی عمل و در راه دفاع از آرمان بینان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی جهاد کرده‌اند.

وی قاسم سلیمانی را ذخیره نظام و انقلاب اسلامی برای روزهای سخت دانست و تصریح کرد: سردار شهید قاسم سلیمانی با حضور خود در جبهه‌های حق علیه باطل به‌ویژه در نبرد با تکفیری‌ها در سوریه و عراق هیمه پوشالی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را در هم شکست.

امام‌جمعه آستارا با بیان اینکه یک‌عده از مسئولین دولت و چهره‌های شاخص در فتنه سال 88 از اهداف و آرمان‌های نظام و انقلاب فاصله گرفته و با میل و اراده خود از قطار انقلاب پیاده شدند، گفت: غرور، تکبر و عدم‌بصیرت ازجمله دلایل جا ماندن این افراد از قطار انقلاب بود.

استاد حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) شهرستان آستارا اخلاص و ایثار، مجاهدت در عین گمنامی و سرباز ولایت بودن را ازجمله ویژگی‌های بازار سردار شهید قاسم سلیمانی دانست و بیان کرد: ایشان از اول انقلاب تا زمان شهادت نسبت به آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی پای‌بند بودند.

حافظ‌نیا با بیان اینکه ولایت‌مداری برای همه مهم بوده و مسئولین دولت باید نسبت به احکام اسلامی التزام عملی داشته باشند، افزود: آن‌دسته از مسئولینی که شعار ولایت سر می‌دهند ولی در عمل هیچ التزامی نسبت به ولی‌فقیه ندارند نسبت به دیگران خطرناک‌تر هستند.

به گزارش فارس، سردار حاج قاسم سلیمانی به همراه ابوالمهدی المهندس در یک حمله تروریستی شامگاه روز جمعه 13 دی ماه سال 98 در فروردگاه بغداد به درجه رفیع شهادت نائل شدند که سال‌روز شهادت ایشان در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز مقاومت نام‌گذاری شده است.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا