آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

بازدید شهردار رشت به اتفاق معاون سازمان حمل و نقل جاده‌ای کشور از پروژه تعریض خیابان لاکان

خیابان لاکان

شهردار رشت به اتفاق معاون راهداری سازمان حمل و نقل جاده‌ای کشور و یکی از سه نماینده مردم رشت در مجلس از محدوده اجرای پروژه تعریض جاده لاکان بازدید کرد.

به گزارش تدبیرشرق، سید محمد احمدی شهردار رشت امروز (شنبه ۱۳ دی) به اتفاق مهندس جبار کوچکی‌نژاد یکی از سه نماینده مردم رشت در مجلس، دکتر اکبری معاون راهداری سازمان حمل و نقل جاده‌ای کشور و تعدادی از مدیران شهری از محدوده اجرای پروژه تعریض محور مواصلاتی لاکان بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید که در استمرار پیگیری‌های شهردار رشت برای اجرای پروژه‌های عمرانی شهر انجام شد شهردار رشت لزوم تسریع در عملیات اجرایی طرح‌های مدیریت شهری با حمایت‌های مالی و اعتباری و با استفاده حداکثری از ظرفیت‌های استانی و ملی در این زمینه را مورد توجه قرار داد.

لازم به ذکر است امروز با برنامه‌ریزی شهرداری رشت پروژه اجرای‌ عملیات تعریض جاده لاکان از محدوده شهری آن تا میدان پروفسور سمیعی واقع در محله پل طالشان توسط بازدیدکنندگان به دقت مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد بسترهای لازم این کار با حمایت‌های قانونی سه نماینده مردم رشت در مجلس و با مساعدت سازمان حمل و نقل جاده‌ای کشور در اسرع وقت فراهم شود.

/rasht.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا