آخرین خبرها

فرماندار رضوانشهر: مردم به مدیریت شهری نمره می دهند

به گزارش خبرنگار ایرنا عسکر حسنی پور عصر پنجشنبه در جمع اعضای منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهرهای رضوانشهر و پره سر بیان کرد: مردم شما را انتخاب و به شما مسئولیت دادند، توجه داشته باشیم سلایق و ایده ها باعث پویایی می شود و همه جمع بندی ها می بایست در شورا صورت گیرد تا مردم شاهد ارائه خدمات و تحول در مجموعه باشند.
فرماندار رضوانشهر با اشاره به وظایف مربوط به شوراهای اسلامی متذکر شد: شرح وظایف شوراها در قانون آمده و می بایست در چارچوب آن حرکت کنیم و از اختیارات خود حداکثر استفاده را داشته باشید.
حسنی پور با اشاره به انتخاب شهردار از سوی شوراهای اسلامی شهر گفت: قدم اول شما بعد از تحلیف، انتخاب شهردار است و افکار عمومی به نحوه حرکت و اقدام شما در این راستا نمره می دهند لذا مدیریت شهری بسیار مهم است و باید تدبیر و اندیشه شود تا به هدف برسیم.
وی خطاب به اعضای منتخب شوراهای اسلامی شهر گفت: بهره برداری بهینه از فرصت هایی که در حوزه شهری در اختیار شماست موجب شناسایی، تصمیم گیری و انتخاب خوب خواهد شد و فرمانداری هم در همین زمینه ، حمایت خواهد کرد.
حسنی پور رفع مشکلاتی همچون پسماند و مسائل زیست محیطی را نیازمند تدبیر دانست و از اعضای شورا خواست با حساسیت ویژه، این موضوعات را دنبال کنند.
بر اساس گزارش دیگری از خبرنگار ایرنا در رضوانشهر، معاون فرماندار این شهرستان گفت: روز جهانی قدس، تبلور عینی و نشان همبستگی مسلمانان با ملت مظلوم فلسطین است و باید آیین های آن خیلی گسترده و باشکوه برگزار شود.
ابراهیم چراغی در نشست برنامه ریزی برگزاری راهپپمایی روز جهانی قدس در رضوانشهر افزود: همه مردم باید امسال بخاطر تحولات منطقه و توطئه های دشمنان، خیلی گسترده تر از سال های گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس مشارکت کنند.
وی گفت: روز جهانی قدس دارای محور و اهداف مشخصی است که امام راحل آن را ترسیم و پایه گذاری کرد و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هر سال به همین عنوان نامگذاری شده است.
وی بیان کرد: برجسته سازی دستورات رهبرمعظم انقلاب اسلامی در برنامه های روز جهانی قدس در این شهرستان مورد تأکید است و موضوع دفاع از ملت مظلوم فلسطین دارای اهمیت می باشد و در این راستا همه ملت و نظام اسلامی با هم اتفاق نظر دارند.
همچنین در ادامه این نشست فرمانده سپاه رضوانشهر با اشاره به اقدامات تروریستی اخیر در داخل کشور گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری در این راستا فرمودند، دشمنان با اینگونه اقدامات و ترقه بازی ها نمی توانند هیچ خللی در اراده ما بوجود بیاورند و سپاه همراه سایر نیروهای امنیتی در کنار مردم است.
سرهنگ پاسدار سید اکبر قاسمی افزود: یکی از مقاصد دشمن برای اینگونه اقدامات تروریستی، مشغول کردن مردم به امور داخلی است تا قضیه فلسطین را فراموش کنند ولی بدانند که موضوع فلسطین هرگز فراموش نخواهد شد.
وی ادامه داد: تمام مردم و مسئولان باید با همکاری و هماهنگی هم، برای مشارکت در راهپیمایی روز جهانی قدس وظایف خود را انجام دهند که رسالتی مهم محسوب می شود.
راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر رضوانشهر از یک مسیر شامل ابتدای خیابان امام خمینی و از مقابل مقر فرماندهی سپاه تا محل برگزاری نمازجمعه واقع در گلزار شهدا در بقعه امین السلطان غریب بنده برگزار می شود.
به ابتکار بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس و اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از رژیم اشغالگر قدس نامگذاری شده است.
شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
7293 / 2007
خبرنگار: مهرعلی گواهی ** انتشاردهنده: کبیری

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا