آخرین خبرهااستان ها

فرماندار آستانه اشرفیه :مردم را به عنوان یک باور همراه داشته باشیم

صبح روز شنبه مورخ ۹۷/۵/۱۳جلسه شورای اداری آستانه اشرفیه به ریاست فرماندار شهرستان که باحضور دکتر قربانی نماینده , سلیمانی شهردار و روسای ادارات این شهرستان تشکیل شد.

تدبیرشرق/مهندس حیدری در جلسه شورای اداری آستانه اشرفیه گفت : قدرت موشک پول و زور فقط در صورتی می‌تواند عامل پیروزی باشد که مردم پای کار باشند اگر اتحاد عمومی نباشد سلاح ها قدرت کافی ندارند .
مهندس حیدری ضمن تشکر از روسای ادارات بابت گزارش ها از حیث عملکردشان در مسائل جاری گفت: این گزارش های مدیران است که باعث شده مردم بتوانند در یک فضای خوب در شهرستان زندگی کنند و از مدیران خواست که به هیچ یک از حرف یا گفته های مردم بی تفاوت نباشند و به لیست کردن برخی از گفته های مردم که ممکن است به صورت آنی قابل انجام نباشد اشاره داشت .
فرماندار آستانه اشرفیه به کار جهادی و جهادگونه که اولویت بندی مسائل مربوط به آب گاز راه مردم و سایر موضوعات است افزود :انتظار داریم در صورت امکان به کار متقاضی در همان روز رسیدگی شود .
مهندس حیدری در ادامه گفت :مدیران شهرستان دارای استقلال فکر استقلال رای و استقلال نظر هستند که کاملا امری پسندیده است انتظار داریم در کنار استقلال هم اولویت بندی مسائل مربوط به اداری خود , هم پیگیر ماجرا از فرماندار, نماینده و امام جمعه خود باشند و گفت برنامه ریزی همدلی به همراهی و باور کردن نقش جایگاه به ما در مدیریت کمک می کند .
حیدری به درصد بندی کارشناسی شده کارخانجات شالیکوبی اشاره داشت و گفت :درصد بندی باعث می شود به واحدهایی که سهل انگاری می کنند و شکستگی برنج بیشتری دارندرجوع کمتری شود .
مهندس حیدری در پایان به توانمندی کشورمان اظهار داشت و گفت نظام استکباری بخشی از جنگ خود را نرم قرار داد تامارا نسبت به نظام و عملکرد آن دلسرد کند همه ی ما تلاش می‌کنیم تا درگیر این بازی نشویم تابا نقش خود ذهن مردم را روشن سازیم
نظام استکباری ابلاغ و مبالغه در قدرت دارد کشور قدرتمند و در منطقه دارای شأن اثر و جایگاه هستیم نظام ما متکی به ولایت فقیه است روسای قوای ما همکاری خوبی با هم دارند و کشور ما کشور توانمندی است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا