آخرین خبرها

افزایش ۸۲ میلیون دلاری دارایی دختر و داماد ترامپ

به گزارش تدبیرشرق به نقل از روز چهارشنبه ایرنا از تارنمای این شبکه خبری انگلیس، رسانه های آمریکا فاش کردند که ایوانکا دختر ترامپ و جرد کوشنر دامادش در اولین سال خدمت خود به عنوان مشاوران ارشد ریاست جمهوری آمریکا، از راه تجارت ۸۲ میلیون دلار درآمد داشته اند.
به عبارتی دیگر، ایوانکا ترامپ و جرد کوشنر بعد از ورود به کاخ سفید نیز به سرمایه گذاری های سنگین و تجارت در حوزه املاک ادامه داده اند.
سرمایه های جانبی که به جیب این مشاوران ارشد کاخ سفید رفته، شبهه هایی را درباره احتمال تعارض منفعت های به وجود آورده هست و بدین ترتیب خانواده ترامپ به استفاده از مقام ریاست جمهوری برای منفعت های شخصی متهم شده اند.

بنابر گزارش ها، ایوانکا ترامپ در اولین سال فعالیت دولتی خود ۳٫۹ ۹ میلیون دلار از سرمایه گذاری در هتل بین المللی ترامپ و بیشتر از ۵ میلیون دلار از برند شخصی خود درآمد داشته هست.
به گزارش تدبیرشرق به نقل از این رسانه انگلیسی، دختر ریاست جمهوری آمریکا علاوه بر این ۲ میلیون دلار از موسسه ترامپ و ۲۸۹ هزار دلار از کتاب خود با عنوان بانوان شاغل درآمد داشت و همسرش بیشتر از ۵ میلیون دلار از یک مجتمع مسکونی در نیوجرسی آمریکا درآمد داشته هست. اینها بخش هایی از درآمدهای افشا شده این دو نفر هست.
از طرف دیگر به نوشته واشنگتن پست، درآمد کوشنر در بخش املاک خانوادگی به حدود ۷۰ میلیون دلار هم می رسد.
طبق نوشته این رسانه آمریکایی، دارایی های کوشنر و ایوانکا ترامپ درسال ۲۰۱۷ (۹۷-۱۳۹۶) به ترتیب بین ۱۷۹ میلیون تا ۷۳۵ میلیون دلار و ۵۵٫۳ ۳ میلیون تا ۷۵٫۶ ۶ میلیون دلار بوده هست.

اروپام**۹۴۱۸**۱۵۹۰

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا