تدبیر ورزشی

تب داغ جام جهانی در خیابان های مسکو

به گزارش تدبیرشرق به نقل از خبرنگار اعزامی ایرنا، در حالی که روز پنجشنبه ۲۴ خرداد ماه بیست و یکمین دوره مسابقات جام جهانی با دیدار تیم های روسیه و عربستان شروع می شود، آخرین گروه از طرفداران نیز از سراسر دنیا خود را به روسیه و شهرهای محل برپایی مسابقات رسانده و در گروه های دسته جمعی به شادی و کری خوانی می پردازند.
خیابان های کلیدی شهر مسکو بویژه خیابان های منتهی به میدان سرخ نیز از این قاعده مستثنی نیستند و در زیادتر ساعات روز علاوه بر اینکه طرفداران کوشش دارند تا از این میدان تاریخی و زیبا دیدن کرده و تصویری به یادگار دریافت کنند، اما هم زمان در گروه های چندین نفره اقدام به کری خوانی برای رقبای خود می کنند.
این مبحث موجب شده تا میدان سرخ، فروشگاه های فروش صنعت های دستی و اغذیه فروشی ها و ایستگاه های مترو زیادتر به خیابان های منتهی به ورزشگاه های فوتبال شبیه گردند.
زیادی از شهروندان روسیه نیز با شادمانی از این جمعیت بزرگ که هر یک کشوری را طرفداری می کنند، با لبخند میزبانی کرده و با هوادارانی که قالبا پرچم کشورخود را بدست دارن یا پیراهن تیم ملی شان را به تن کرده اند، تصویر یادگاری می گیرند با به صورت زنده فیلم شادی آنان را بر روی شبکه های اجتماعی من جمله اینیستاگرام پخش می کنند.
بعضی از طرفداران ازجمله طرفداران تیم ملی کاستاریکا بیان می کنند برای رسیدن به روسیه ۳۰ ساعت پرواز نموده اند، ولی همچنان با انرژی بالا در مسکو می باشند تا تیم شان را تشویق نمایند.
هوادان تیم های ملی روسیه، آرژانتین، برزیل و مصر ازجمله پرشمارترین طرفداران در خیابان های مسکو می باشند. طرفداران تیم ملی ایران نیز در دسته های چند ۱۰ نفره به شیوه خاص خود تیم ملی و بازیکنان را تشویق می کنند. « «ایران؛ ایران» و «حمله، تهاجم، تیم ملی؛ گل بزن گل بزن تیم قهرمان» مهمترین شعارهایی می باشند که همراه با بوق های پر سر و صدا از سوی طرفداران سر داده می گردند.

ورزشی**۹۱۲۹**۹۱۱۸**۱۵۸۴

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا