آخرین خبرها

“اون” هم ترامپ را به کشورش دعوت نمود

به گزارش تدبیرشرق به نقل از ایسنا، خبرگزاری کی سی ان ای گزارش کرد: کیم جونگ اون، رهبر کشور کره شمالی، دونالد ترامپ، ریاست جمهور آمریکا را برای عزیمت به پیونگ یانگ در زمان مناسب دعوت نمود و ترامپ هم از کیم جونگ اون برای عزیمت به آمریکا دعوت به عمل آورد.

این دو رهبر با خرسندی دعوت یکدیگر را پذیرفته و پذیرفتند که این توان دارد یک دگرگونی با اهمیت دیگر برای بالا بردن ارتباطات جمهوری دموکراتیک خلق کره و آمریکا باشد.

به گزارش تدبیرشرق به نقل از راشا تودی، رهبران کشور کره شمالی و آمریکا به ظاهر از نتیجه های گفتگوها روز سه شنبه سنگاپور راضی به نظر می آیند.

ترامپ در توئیتی درج کرد: در کنار کیم جونگ اون بودم که خواستار زیباترین چیزها برای کشورش هست. همان گونه که پیشتر گفتم، همه توان دارند جنگ به راه بیندازند اما تنها شجاع ترین فرد صلح را به ارمغان می آورد!

به نظر می آید کشور کره شمالی با بررسی ترامپ قبول کننده هست و تاکید کرد تمام تنش ها میان دو کشور بر پایه “بی اعتمادی و دشمنی عمیق” همان گونه که پیشتر گفتم، همه توان دارند جنگ به راه بیندازند اما تنها شجاع ترین فرد صلح را به ارمغان می آورد!به نظر می آید کشور کره شمالی با بررسی ترامپ قبول کننده هست و تاکید کرد تمام تنش ها میان دو کشور بر پایه “بی اعتمادی و دشمنی عمیق” بوده هست. بعد از آنکه کیم “عزم و اشتیاق” ترامپ برای حل مسائل از طریق اظهار کرد وگو و مذاکره را دید، حالا پیونگ یانگ مهیاست تا ارتباطات با این حریف سابقش را “به دور از گذشته تنیده در خصومت” بعد از آنکه کیم “عزم و اشتیاق” ترامپ برای حل مسائل از طریق اظهار کرد وگو و مذاکره را دید، حالا پیونگ یانگ مهیاست تا ارتباطات با این حریف سابقش را “به دور از گذشته تنیده در خصومت” ادامه دهد.

کی سی ان ای خصوصا تاکید کرد، ترامپ بر باطن تحریک آمیز رزمایش نظامی مشترک کره جنوبی و آمریکا واقف هست و ریاست جمهوری بر قصدش برای توقف این مانورها و عرضه ضمانت های امنیتی به کشور کره شمالی و نیز کنسل بالقوه تحریم ها تاکید کرد.

در این اطلاعیه آمده هست: کیم با تاکید بر ایجاد مکانیزم پایدار و ماندگار برقرار کردن صلح در شبه جزیره کره و اهمیت آن در ضمانت صلح و امنیت در این منطقه و مابقی جهان اظهار کرد، ضروری هست تصمیم راسخی برای توقف کارهای تحریک آمیز و کینه توزانه نظامی بر علیه یکدیگر اتخاذ گردد.

رهبر کشور کره شمالی علاوه بر این تاکید کرد، اگر ایالات متحده گام های “هوشمندانه” رهبر کشور کره شمالی علاوه بر این تاکید کرد، اگر ایالات متحده گام های “هوشمندانه” برای اعتمادسازی بردارد کشورش مایل هست تا تدابیر بیشتری از روی حسن نیت انجام دهد.

بر طبق گزارش کی سی ان ای، رهبران دو کشور علاوه بر این “بر اهمیت تبعیت از اصول گام به گام و اقدام همزمان در دستیابی به صلح، ثبات و خلع جنگ افزار اتمی در شبه جزیره کره” بر طبق گزارش کی سی ان ای، رهبران دو کشور علاوه بر این “بر اهمیت تبعیت از اصول گام به گام و اقدام همزمان در دستیابی به صلح، ثبات و خلع جنگ افزار اتمی در شبه جزیره کره” تاکید کرد.

انتهای پیام  

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا