آخرین خبرهااستان ها

کارگران از مهم‌ترین عوامل تولید و خودکفایی هستند و مجموعه مدیریت شهری رشت پشتیبان قشر پرتلاش کارگر

کریمی رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر رشت :

کریمی رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر رشت : مجموعه مدیریت شهری رشت پشتیبان قشر پرتلاش کارگر هستند

رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای رشت گفت: کارگران از مهم ترین عوامل تولید و خودکفایی هستند و متاسفانه با تمامی نقش تاثیر گذارشان ، همواره معیشت این خادمان بدون ادعا با مشکلات فراوانی مواجه بوده که نیازمند نگاه ویژه مدیران به این مهم است.

به گزارش تدبیرشرق به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت، حسن کریمی کرنق رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای رشت در مراسم گرامی داشت مقام کارگر در تالار مرکزی رشت با قدردانی از تلاش های کارگران زحمتکش شهرداری رشت اظهار کرد: امام راحل فرمودند: هر روز روز کارگر است و منشا روز کارگر دفاع از حقوق کارگران است.

وی با بیان اینکه نقش کارگران در تولید و اقتصاد کشور غیر قابل انکار است افزود: کارگران از مهم ترین عوامل تولید و خودکفایی هستند و متاسفانه با تمامی نقش تاثیر گذارشان ، همواره معیشت این خادمان بدون ادعا با مشکلات فراوانی مواجه بوده که نیازمند نگاه ویژه مدیران به این مهم است.

کریمی با تاکید به اینکه یکی از چالش ها در حوزه کارگری موضوع سختی کار است تصریح کرد: مشکلاتی در این باره وجود داشت که خوشبختانه با پیگیری های انجام شده مشکلات مربوط به این بند در تامین اجتماعی در حال برطرف شدن است.

رئیس کمیسیون بهداشت ،محیط زیست و خدمات شهری شورای رشت با اشاره به افزایش اضافه کاری ها و اختصاص بن کارت ها و .. با حمایت شورا و عزم شهردار رشت به کارگران شهرداری رشت گفت: مجموعه مدیریت شهری رشت پشتیبان قشر پرتلاش کارگر هستند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا