آخرین خبرها

رهبر ایران، غرب غیرقابل اعتماد هست

به گزارش تدبیرشرق به نقل از سه شنبه شب ایرنا، رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر روز دوشنبه در اجتماع باشکوه و پرشور مردم در بیست ونهمین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی(ره)، به سازمان انرژی اتمی فرمان دادند که بلافاصله آمادگی لازم برای رسیدن به ۱۹۰ هزار سو را در چارچوب توافق اتمی ایران با قدرت های بزرگ جهانی مهیا کند.

در عنوان های کلیدی زیادتر روزنامه ها و شبکه های خبری امروز پاکستان به نقل از مقام معظم رهبری آمده هست:’رهبر عالی ایران در جمع شرکت کنندگان در مراسم سالگرد رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی اظهار کردند:سازمان انرژی اتمی ایران باید هر چه فوری تر زمینه را برای رسیدن به ۱۹۰ هزار سو در چارچوب برجام مهیا کند و بعضی مقدمات که ریاست جمهور فرمان داده را از فردا – پانزدهم خردادماه- شروع کند .
رسانه های پاکستان به نقل از حضرت آیت الله خامنه ای اعلام نمودند:’ از بعضی سخن های بعضی از دولت های اروپایی این چنین بر می آید که انتظار دارند ملت ایران هم تحریم ها را تحمل کند و هم از فعالیت اتمی خود دست بکشد و تنگنا ها را دنبال کند.
روزنامه ‘پاکستان تودی ‘ نیز با بیان فشارهای قدرت های غربی برای توقف برنامه های موشکی ایران اظهار کرد:رهبر ایران به کشورهای غربی اخطار داد که این کشور هیچ گاه توسعه برنامه های دفاعی موشکی خود را متوقف نخواهند کرد و اگر از سوی دشمنان تهدید گردند نیروهای مسلح ایران با قدرت جواب خواهند داد .
این روزنامه به نقل از رهبر معظم انقلاب درج کرد:اگر دشمن به خاک ما حمله نماید ما ده برابر آن عکس العمل نشان خواهیم داد، دشمن هیچ گاه به دنبال استقلال کشورهای منطقه نیست ما به پشتیبانی از مردم ستمدیده منطقه ادامه خواهیم داد . دشمنان ما در حال حاضر به جنگ روانی و اقتصادی بر علیه ایران روی آورده اند و تحریم های ضد ایرانی آمریکا پیش زمینه این جنگ خواهد بود.
رادیو پاکستان نیز با انتشار اظهارات حضرت آیت الله خامنه ای در گزارشی اضافه کرد: رهبر عالی ایران فرمان داد بعد از خروج آمریکا از برجام در حالتی که اروپا نیز به برجام عمل نکند فعالیت غنی سازی اورانیوم دراسرع وقت شروع میی گردد. جمهوری اسلامی ایران هرگز تنگنا در برنامه های موشک بالستیک را نخواهد قبول کرد.
شبکه خبری ‘جیو’ نیز در گزارشی دنبال کرد: آیت الله خامنه ای رهبر عالی ایران در جمع کثیری از مردم در حرم امام خمینی (ره) در حومه تهران به رهبران کشورهای اروپایی اخطار داد که آنان نخواهند توانست هم به تحریم کشورش دنبال کردند و هم اینکه جلوی برنامه اتمی ایران را دریافت کنند.
شبد**آساق**۶۱۲۵**۱۰۱۰

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا