آخرین خبرها

هزینه دیدار ترامپ – اون با کیست؟

به گزارش تدبیرشرق به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، پس از ان که واشنگتن پست در گزارشی به نقل از دو مقام آمریکایی درج کرد که دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در پی راهی برای پرداخت هزینه هتل کیم جونگ اون، رهبر کشور کره شمالی در جریان نشست سنگاپور میان رهبران دو کشور است، گمانه زنی هایی در مورد چگونگی مدیریت هزینه ها برای این نشست طرح شده است.

این گزارش ادعا می نماید که امکان دارد سنگاپور این هزینه ها را بر عهده بگیرد اما این که این هزینه ها به شکلی دقیق به چه چیزهایی تعلق دارند، معلوم نیست.

هزینه محل مخصوص نشست و هتل که گزارش شده هزینه هر شب اقامات رئیس جمهوری در هتل “فولرتون” هزینه محل مخصوص نشست و هتل که گزارش شده هزینه هر شب اقامات رئیس جمهوری در هتل “فولرتون” سنگاپور ۶۰۰۰ دلار است، مطمئنا من جمله این هزینه ها می باشند اما این هزینه زیادتر از قدرت پرداخت کشور کره شمالی است.

اما تاریخ نشان داده که نشست با خانواده اون ارزان تمام نمی توان. گزارش های منتشر گردیده بیانگر از آن است که سئول برای اولین نشست مون جائه این، رییس جمهور این کشور با اون که جلسه ای یک روزه بود، حدود پنج میلیون دلار هزینه نموده است.

۵ ۵ میلیون دلار هزینه کرد.

هدر ناوئرت، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکال احتمال پرداخت هزینه های کشور کره شمالی از سوی آمریکا را تکذیب و تبیین کرده است که واشنگتن از جانب دیگری نیز درخواست نخواهد کرد که هزینه های کشور کره شمالی را پوشش دهد.

سنگاپور در روند عادی میزبانی چنین جلسه ای باید تدابیر امنیتی و زیادی کارهای دیگر را صورت دهد. این کشور اعلام نموده است که قسمتی از مرکز شهر را برای برپایی این نشست از ۱۰ تا ۱۴ ژوئن به عنوان “منطقه رخداد ویژه” تعیین می کند و این منطقه در نزدیکی سفارت آمریکا و چندین هتل من جمله هتل “شانگری-لا”

وزیر دفاع سنگاپور اعلام نموده است که این کشور قسمتی از هزینه های برپایی این نشست را عهده دار خواهد شد.

انتهای پیام

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا