تدبیر ورزشی

مدیرتیم والیبال اماویلاز ایتالیا: حضور سرشناس هدیه به ما بود

به گزارش تدبیرشرق به نقل از ایرنا از تارنمای 'انتنا رادیو اسه'، 'جاممارکو بیزونیو' مدیر تیم والیبال 'اماویلاز' شهر سیه نا در شمال ایتالیا، ضمن قدردانی از فدراسیون والیبال ایران اضافه کرد: من از حضور یک قهرمان بزرگ مثل سرشناس، بسیار خرسند هستم و این یک هدیه به تیم ما، شهر ما و هواداران ماست.
این رادیو اضافه کرد: سعید سرشناس کاپیتان تیم ملی والیبال ایران، در سال ۱۹۸۵ در خانواده ای در ارومیه متولد گردید که زیادی از بستگان او والیبالیست بودند؛ استعدادی که برای وی طبیعی بود و موجب گردید تا این والیبالیست ۳۲ ساله جوایز زیادی را در رقابت های جهانی کسب نماید.
به گزارش تدبیرشرق به نقل از ایرنا سرشناس مکررا عنوان خوب ترین پاسور مسابقات لیگ جهانی و آسیایی را کسب کرده است.
سعید سرشناس با ۱۸۹سانتیمتر قد با تیم جوانان حضور در تیم های ملی را شروع نمود و با آن مدال برنز را در جام جهانی زیر ۱۹ سال به دست آورد.
از سال ۲۰۱۲ 'خولیو ولاسکو' مربی وقت تیم ملی ایران او را به عنوان کاپیتان تیم پذیرفت.
سرشناس فصل گذشته در تیم پیکان بازی می کرد و هم حالا در جام ملت های جهان همراه با تیم ملی ایران حاضر است.
جزییات قرارداد ۲ ساله سرشناس با ‘سیه نا’ اعلام نشده است.
تیم سیه نا سال کنونی به سری «آ» صعود کرده و هدایت این تیم بر عهده خوان سیچلو، مربی سابق تیم ملی ایران است.
به گزارش تدبیرشرق به نقل از ایرنا هفته گذشته علی وقاری، مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی ارومیه در اظهار کرد و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرده بود: رایزنی و مذاکره های اولیه با سعید سرشناس پیش از اعزام به لیگ ملت های والیبال انجام شده و نتیجه پایانی این مذاکره ها بعد از فروکش کردن کوران مسابقات تیم ملی والیبال، مشخص می گردد.

سرشناس در لیگ برتر باشگاه های ایران سال ۱۳۹۵ در حالی که با تیم شهرداری ارومیه قرارداد داشت در نیم فصل با عقد قراردادی به مبلغ یک میلیون یورو به تیم زنیت کازان روسیه ملحق شد.
در حال حاضر میلاد عبادی پور در تیم (اسکرا بلهاتوف لهستان) و محمدجواد معنوی نژاد در تیم (ورنا ایتالیا) ۲ لژیونر والیبال ایران در باشگاه های اروپایی می باشند.
۳۰۷۲/۷۱۵۶

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا