استان هاتدبیر ورزشی

حضور هفت قایقران ملی پوش گیلانی در لیگ باشگاهی کشور

ملی پوش گیلانی

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان بیان کرد: لیگ قایقرانی آب های آرام کشور در دو بخش بانوان و آقایان و با حضور ورزشکاران سراسر کشور برگزار می شود.

سعید علیپور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر همین اساس در لیگ امسال، اسامی هفت قایقران ملی پوش استان گیلان از سوی فدراسیون قایقرانی اعلام شده تا با باشگاه های کشور قرارداد منعقد کنند.

وی اظهار کرد: دو ورزشکار گیلانی در بخش بانوان و پنج ورزشکار گیلانی در بخش آقایان از تعداد یاد شده، باید با تیم های قایقرانی کشور قرارداد ببندند و در لیگ کشور حضور یابند.

به گفته علیپور، زیبا سماک حرفه و آتنا رئوفی در بخش بانوان و علی آقا میرزایی ، جواد مومنی ، صادق زمانی ، امیرحسین غریب و پیمان قویدل از گیلان در بخش آقایان می توانند با عقد قرار داد با تیم های قایقرانی در لیگ کشور حضور یابند.

در لیگ قایقرانی آب های آرام کشور 34 ورزشکار حضور خواهند یافت و گیلان با داشتن هفت ورزشکار ، بیشترین نفرات را داراست. در استان گیلان بیش از 600 ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته های ورزشی قایقرانی در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
/ایرنا

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا