آخرین خبرها

کی‌روش: بازی مقابل ترکیه یک هدیه برای ماست

کی‌روش: بازی مقابل ترکیه یک هدیه برای ماستسرمربی تیم ملی فوتبال می‌گوید دیدارهای دوستانه برای حضور بهتر ایران در جام جهانی بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش ایسنا، دیدار دوستانه تیم ملی ایران و ترکیه فردا (دوشنبه) ساعت ۲۲:۴۵ در ورزشگاه فاتح تریم استانبول برگزار خواهد شد. کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: از طرف خودم و بازیکنان تیم ملی و فدراسیون فوتبال ایران از فدراسیون فوتبال ترکیه و همین طور باشگاه بشیکتاش تشکر می‌کنم که اگر حمایت‌های آن‌ها نبود اجرای برنامه آماده‌سازی تیم ملی مقدور نبود.

او درباره دیدار مقابل ترکیه گفت: مطمئناً این دیدارهای آماده‌سازی بسیار برای ما حائز اهمیت هستند. برنامه ما به این صورت تدوین شده است که با انجام بازی‌های دوستانه، شرایط را برای حضور در دیدارهای دشواری که در جام جهانی داریم فراهم کنیم. بدون این دیدارهای تدارکاتی مطمئنا آماده‌سازی ما لطمه خواهد خورد و محدود خواهد شد.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: اگر بخواهم بازی مقابل ترکیه را با یک کلمه توصیف کنم باید بگویم این دیدار مانند یک هدیه برای ماست.

کی‌روش ادامه داد: بازی مقابل تیم باکیفیت ترکیه، بسیار مفید خواهد بود. ما نمی‌توانیم بهتر از این تیم پیدا کنیم. ترکیه سراسر انگیزه است و بازیکنانی دارد که می‌خواهند خودشان را ثابت کنند. تیم فوتبال ترکیه با فوتبال خوبی که ارائه می‌دهد در آینده حرفی برای گفتن در جامعه فوتبال خواهد داشت. این دیدار از این لحاظ که بعد از ۴۴ سال با ترکیه بازی می‌کنیم از لحاظ تاریخی هم مهم است. اگر بازی مقابل ترکیه یک هدیه باشد، بازی مقابل یونان یک سردرد برای ماست.

او درباره صحبت‌های خودش مبنی بر جدایی از تیم ملی پس از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و اینکه آیا پیشنهاد جدیدی برای تمدید قرارداد از سوی فدراسیون به او ارائه شده است، اظهار کرد: چطور می‌توانم برای شما توضیح بدهم. من ساده توضیح می‌دهم. آینده من امروز من است که با بازیکنان و کادرم سپری می‌شود. هر روز برای من حکم آینده‌ام را دارد.

ادامه دارد…

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا