آخرین خبرها

سپاهان مدام بگوید قلعه، حلال است؛شایعه مذاکره با کاپیتان نکو …حرام!

سپاهان مدام بگوید قلعه، حلال است؛شایعه مذاکره با کاپیتان نکو …حرام!

عرفان حاج بابایی: با پایان بازی های لیگ برتر و پس از نتایج فاجعه بار سپاهان، مسئولان این تیم بلافاصله به فکر تغییر سرمربی این تیم و آوردن یک مربی طراز اول برای بازگشت به سطح اول فوتبال ایران افتادند و به نظر می آید که اولین گزینه آن ها برای این امر، سرمربی دیگر تیم شهر اصفهان است.

امیر قلعه نویی فصل را با ذوب آهن معمولی شروع کرد و عالی خاتمه داد. آن ها به لطف نایب قهرمانی در لیگ برتر توانستند سهمیه فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا را هم به دست آورند و با شکست استقلال در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، در آستانه حضور در جمع ۸ تیم برتر آسیا قرار دارند با این حال هنوز مشخص نیست که قلعه نویی پس از این فصل موفق در ذوب آهن، برای سال آینده هم در این تیم بماند یا نه.

سپاهانی ها بسیار مایلند که قلعه نویی را از قسمت سبز اصفهان به قسمت زرد آن انتقال دهند. آن ها خاطرات دو قهرمانی پیاپی با این مربی را فراموش نکرده اند و برای تکرار روزهای خوش گذشته دل به بازگشت امیر بسته اند. زردها این تمایل را علنی کرده اند و در مصاحبه هایشان هرچند به طور غیر مستقیم، ولی چندین و چند بار نشان داده اند که دوست دارند قلعه نویی فصل آینده روی نیمکت شان بشیند.

در تازه ترین این صحبت ها، مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان روز شنبه گفت:« ما حتماً و قطعاً یک سرمربی بزرگ و قدر برای سپاهان انتخاب می‌کنیم و با نظر سرمربی مطمئناً یک تیم خوب و مدعی که بتواند برای قهرمانی بجنگد می‌بندیم. در این مورد(احتمال حضور قلعه نویی در سپاهان) نمی‌توانم حرفی بزنم. خودمان نیز عجله داریم در اسرع وقت سرمربی آینده را انتخاب کنیم. در این زمینه فعلاً نمی‌توانم صحبت کنم و اجازه دهید با آرامش برنامه‌ریزی کنیم. فکر می‌کنم بتوانیم طی چند روز آینده سرمربی را انتخاب و معرفی کنیم.»

از طرف دیگر موضع قلعه نویی هنوز به طور واضح، مشخص نیست. این مربی پر افتخار در حالی اسمش مدام از محفل سپاهانی ها شنیده می شود که خودش هنوز هیچ واکنشی به این صحبت ها نداشته و به طور رسمی درباره پیشنهاد سپاهانی ها صحبت نکرده. با این حال قلعه نویی به یک مورد واکنش نشان داده و آن هم شایعه مذاکره ذوب آهن با مربیانی دیگر برای جانشینی اوست.

گویا قلعه نویی از این اقدام ذوبی ها شاکی شده و این شاید نشان می دهد که او همچنان راغب است که به فعالیتش در این تیم ادامه دهد.

به هر حال باید به انتظار نشست و دید که امیر قلعه نویی فصل آینده را در نیمه سبزپوش اصفهان سپری خواهد کرد یا در نیمه زرد پوش. بدون تردید نتیجه بازی سه شنبه شب استقلال و ذوب آهن در ورزشگاه آزادی می تواند نقشی کلیدی در تعیین این سرنوشت داشته باشد.

۲۵۴ ۴۱

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا