آخرین خبرها

ادعای جدید درباره رشوه به داوری‌ها/ ابراهیم اسدی: در چمدان دلار می‌دادیم!

ادعای جدید درباره رشوه به داوری‌ها/ ابراهیم اسدی: در چمدان دلار می‌دادیم!

ورزش > لیگ برتر – قانون نوشت: بهروز رهبری‌فرد در گفت‌وگویی مدعی شده بود: «ما در استیل‌آذین داور را می‌خریدیم. داور از ما ۱۰۰ میلیون در هتل استقلال پول به دلار گرفت که ما بازنده نشویم اما ما باختیم.»

هرچند این اتفاق واکنش‌های فراوانی را در فضای مجازی به همراه داشت اما هیچ واکنشی از سوی بازیکنان یا داوران دیدار استیل آذین و سپاهان نوین در پی نداشت. روزنامه «قانون» سراغ بازیکنان و داوران آن دیدار رفته تا ماجرا را از زبان آن‌ها بشنود.
بدون شک عجیب‌ترین اظهارنظر را ابراهیم اسدی انجام داده، هافبک آن روزهای استیل آذین در این باره گفته است: «این مسائل در همان زمان که سال اول استیل آذین بود، مطرح شد، صحبت های رهبری فرد درست است. هرچند که جلوی چشم ما این کار را نمی کردند اما بعدها می شنیدیم که با داوران هماهنگ کرده اند یا برای مثال یک کیف سامسونت پر از پول به تیم حریف داده اند. اینکه چقدر پول به داور داده اند و صحبت هایی از این دست را که اطلاع ندارم اما همانطور که گفتم در بازی مقابل شهرداری بندرعباس پیش از بازی و در هتل به ما گفتند این بازی را راحت انجام بدهید، ما کیف سامسونت آوردیم و پول دادیم و قرار است این بازی به نفع ما تمام شود».
خداداد افشاریان، داور، حیدر شکور و داوود رفعتی کمک‌های او در دیدار استیل آذین و سپاهان نوین بودند که هر یک به «قانون» گفته اند هیچ دریافتی از سوی استیل آذینی‌ها نداشتند. افشاریان به رهبری‌فرد گفته باید برای صحبت‌های خود سند و مدرک ارائه کند و به نظر می‌رسد ماجرا به زودی با یک شکایت پیگیری شود.
۴۳ ۴۳

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا