آخرین خبرهااستان ها

به عملکرد روابط عمومی نقد جدی داریم و با شهردار هم درمیان گذاشتیم اما هجمه های اخیر به فاطمه قدیمی منصفانه نبود

سیدرحمان موسوی،مدیر مسئول خبرگزاری تابناک در گیلان طی گفت و گویی اظهار کرد: رفته رفته فرهنگ سیاسی اجتماعی ما معرف این نکته شده است که دایره اعتماد میان افراد و به تبع آن، نهادها و سازمان ها بسیار اندک و محدود است و دیگر استقلال فردی اعتباری ندارد و وجدان جمعی ما دچار اشکالاتی شده است.

تدبیرشرق/موسوی گفت: اگر فرهنگ و ویژگیهای نامساعد فرهنگی را ثابت فرض کنیم باید آرزوی رسیدن به یک جامعه دمکراتیک را دور از ذهن تلقی کرد یا حداکثر در تاریخی دور و دراز بجوییم و از طرف دیگر این دیدگاه باعث می شود یک نسل را با بحران هویت و تخریب پیشینه مواجه کنیم.

موسوی تصریح کرد: در ماه های اخیر و به بهانه های مختلف برخی در شورای شهر رشت اشاره هایی به دوران ثابت قدم و پرداختی های آن دوره به رسانه ها داشتند و این موضوع رفته رفته ختم به انتشار لیست پرداختی شهرداری رشت به رسانه ها با هدف تخریب فاطمه قدیمی شد که در مورد تابناک و چند رسانه دیگر اطمینان دارم که دروغ محض است!

این فعال رسانه ای ادامه داد: مسیری که عضو شورای شهر انتخاب کرده و به دنبال حذف مدیریت فعلی روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت است، راه به جایی نمی برد.

وی افزود: برخی خودشان را اصلاح طلب می دانند اما نشان دادند که الگوی رفتاری آنها احمدی نژاد است و نیت واقعی خود را پشت شلوغ کاری ها، انتشار لیست پرداختی و اختلاف بین رسانه ها پنهان کرده اند و در انتهای این مسیر، ارادت جای مهارت را خواهد گرفت.

مدیرمسئول خبرگزاری تابناک در گیلان خاطرنشان کرد:یکی از مشکلات و معضلات جدی که شهرداری رشت با آن مواجه شده است، فردیت زدایی و ورود عقلانیت به حوزه مدیریت شهری و فرهنگ مدیریتی آن است و این تحول متاسفانه در این مجموعه تحقق پیدا نکرده است.

وی گفت: شهرداری و شورای شهر رشت نیز مدت ها است که در حاشیه امنیت درجا زده است و تا هنگامی که حاشیه امنیت بین دو فرد و دو گروه حل نشده باشد آن دو مجموعه نمی توانند کارهای مثبت جمعی انجام دهند و در جوی از نگرانی، ناامنی و پیش بینی ناپذیری، عدم اعتماد و روحیه توافق به سر خواهند برد.

موسوی در پایان اظهار کرد: ما نیز مانند بسیاری از دوستان رسانه ای و فرهنگی به عملکرد روابط عمومی شهرداری نقد جدی داریم و با شهردار محترم درمیان گذاشته ایم؛ اما هجمه های اخیر به قدیمی منصفانه نبود و ایشان طی سال های اخیر حرکات خوبی را در شهرداری، خصوصا در حوزه بین الملل شروع کرده اند و باید همه موارد را با هم در نظر گرفت و خصومت های شخصی نباید مانع از گفتن حقایق شود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا