آخرین خبرها

فرماندار: شورای اسلامی آستارا برای توسعه این شهر برنامه تدوین کند

به گزارش خبرنگار ایرنا یونس رنجکش روز پنجشنبه در دیدارهای جداگانه با منتخبان پنجمین دوره شورای اسلامی شهر آستارا در فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: مردم انتظار دارند در شهر، نشاط اجتماعی ایجاد شود و اعضای جدید شورا باید برای این برنامه ریزی کنند تا فضای شهر تغییر پیدا کند.
وی افزود: خوشبختانه بیشتر اعضای جدید شورای اسلامی شهر آستارا جوان و از نظر نگرش سیاسی همسو هستند و باید تلاش کنند تا فضای اجتماعی شهر را در دست بگیرند.
وی ادامه داد: ما تلاش کردیم بر اساس چارچوب قانون، صلاحیت نامزدها تایید شود و سلیقه های خود را اعمال نکنیم تا مردم تصمیم بگیرند چه کسانی برای توسعه شهر مناسب است.
رنجکش گفت: در سطح کلان نیز مردم نگاه دولت تدبیر و امید را پسندیدند و یکی از پیام های این انتخاب، ایجاد نشاط اجتماعی است؛ البته نشاط اجتماعی فقط خندیدن و شادی کردن نیست بلکه از نشاط معنوی نیز نباید غافل شد.
وی اظهار کرد: رزمندگان اسلام بدون اینکه به فکر اصولگرا یا اصلاح طلب بودن باشند، برای حفظ ارزش ها به جبهه ها رفتند و همان ارزش ها احترام به قانون و پرچم بود و نشاط اجتماعی ایجاد می کرد.
فرماندار آستارا گفت: برای رسیدن به ایده آل ها گام به گام جلو بروید و از شتاب بپرهیزید و منافع عمومی را در نظر بگیرید و اگر منافع عمومی تامین شود، منافع شخصی نیز تامین خواهد شد.
رنجکش افزود: از تجربیات پیشکسوت ها استفاده کنید و بنیادگرایی را کنار بگذارید؛ شورای اسلامی محل تولید برنامه است و باید اجازه دهید طرح های نیمه تمام کامل شود.
شورای اسلامی شهر آستارا هفت عضو اصلی دارد.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و مردم این شهرستان در 29 اردیبهشت ماه در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی، صددرصد مشارکت کردند.
دریافت خبر: عیسی پاشاپور**انتشاردهنده: کبیری
7124/2007

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا