آخرین خبرها

حاشیه های سفر معاون اول رئیس جمهوری به گیلان

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسحاق جهانگیری شامگاه سه شنبه وارد گیلان شد و در فرودگاه سردارجنگل رشت مورد استقبال جمع کثیری از مردم و تعدادی از مسئولان قرار گرفت.
وی صبح امروز (چهارشنبه) پس از دیدار با آیت الله زین العابدین قربانی نماینده مقام معظم رهبری در گیلان و امام جمعه رشت، بر مزار شهدا حضور یافت و با آرمان های شهدای والامقام تجدید بیعت کرد.
براساس اعلام ستاد انتخابات حامیان حجت الاسلام روحانی در گیلان، مراسم سخنرانی جهانگیری در سالن تختی ورزشگاه شهید عضدی رشت برای راس ساعت 10 صبح برنامه ریزی شده بود اما مردم از ساعت 7 و 30 دقیقه صبح ، در جلو این ورزشگاه حضور یافته و تا یک ساعت پیش از آغاز مراسم، سالن تختی و محوطه بیرونی آن مملو از جمعیت شد.
حاضران در سالن با خواندن سرود یار دبستانی من، پرچم هایی به رنگ بنفش و همچنین بنرهایی با مضمون در نیمه راهیم و بر نمی گردیم، در دست داشتند و با سردادن شعارهایی همچون سلام بر روحانی و بستن پیشانی بندهایی با نوشته های با روحانی تا 1400 ، حمایت خود را از این نامزد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ابراز کردند.
هواداران روحانی پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود با روحانی تا 1400 و با جهانگیری تا 1408 را تکرار می کنیم و یکی از حاضران تیتر یک روزنامه صنعت را نشان می داد که نوشته بود، دولت رای نمی خرد.
ورود اسحاق جهانگیری به سالن تختی ورزشگاه عضدی با استقبال و تشویق های بی امان حاضران همراه بود و با شعار اسحاق دوستت داریم و جهانگیری زنده باد روحانی پاینده باد، از او استقبال کردند.
رئیس ستاد انتخابات روحانی در گیلان در سخنانی، دولت تدبیر و امید را دولتی راستگو و با عملکردی صادقانه و شفاف توصیف و اظهار کرد: امروز رقابت بر سر راستی و دروغ است و کسانی که تلاش می کنند با توسل به دروغ و تزویر، راه مردم را منحرف کنند، بدانند که مردم ما فریب نمی خورند و نا آگاه نیستند .
معاون اول رئیس جمهوری نیز در سخنان خود گیلان را سرزمین قهرمانان ، علما، مراجع و شهدا دانست و اظهار کرد: گیلان فخر ایران است و هر ایرانی در هرنقطه ای از کشور، به گیلان و گیلانی ها افتخار می کند.
در این مراسم بیش از هفت هزار نفر در داخل و بیرون از ورزشگاه حضور داشتند که بین صحبت های معاون اول رئیس جمهوری، با تشویق های خود گفته های او را تایید می کردند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در روز جمعه 29 اردیبهشت ماه جاری بصورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
خبرنگار: رضا اکبری ** انتشاردهنده:کبیری
2007/7471

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا