آخرین خبرها

فرماندار: ورزش آستارا به تحرک و پویایی نیاز دارد

به گزارش خبرنگار ایرنا یونس رنجکش روز چهارشنبه در نشست با مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان در فرمانداری آستارا افزود: فعالیت ها در حوزه ورزش با توجه به امکانات و زیرساخت های آستارا باید جدی گرفته شود و در حوزه جوانان با برنامه ریزی های تخصصی می توان به تقویت سازمان های مردم نهاد اقدام کرد.
وی اضافه کرد: با توجه به موقعیت گردشگری و مرزی آستارا، زمینه برگزاری مسابقات ملی و بین المللی در این شهرستان فراهم است و نباید این فرصت ایده آل را به راحتی از دست داد.
رنجکش ارائه طرح های جدید در برنامه های ورزشی را خواستار شد و اظهار کرد: هیات های ورزشی نیاز به تحول دارند و نوع رویکردها در هدایت هیات ها باید به سمت خلاقیت باشد و متاسفانه این نوع نگرش در هیات های ورزشی کمتر دیده می شود.
وی تصریح کرد: اداره ورزش و جوانان آستارا باید از ظرفیت خیران استفاده کند تا آنها در کنار مدرسه سازی و مسجدسازی به ساخت اماکن ورزشی و تکمیل آنها اقدام کنند.
رنجکش خواستار تشکیل انجمن خیران ورزش یار در شهرستان آستارا شد و گفت: خیران ورزش یار می توانند زمینه سلامت، پویایی و نشاط جوانان را فراهم کنند تا با سازماندهی استعدادهای ورزشی، زمینه گرایش به ورزش حرفه ای فراهم شود.
فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا تصریح کرد: خوشبختانه تعامل خوبی بین مسئولان ورزش آستارا و استان وجود دارد و از این فرصت باید برای تکمیل زیرساخت های ورزشی این شهرستان نظیر استخر شنا استفاده کرد.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است و سه هزار و 500 ورزشکار در 35 هیات ورزشی این شهرستان فعالیت می کنند.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشاردهنده: کبیری
7106 / 7124/2007

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا