آخرین خبرها

موسوی: شفر می‌تواند نسخه زود بازدهی برای استقلال باشد

موسوی: شفر می‌تواند نسخه زود بازدهی برای استقلال باشد

ورزش > لیگ برتر – علی موسوی پیشکسوت و مهاجم اسبق استقلال گفت: پیشرفت استقلال شروع شده است و می‌تواند در ادامه نتایج خوبی کسب کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی موسوی پیشکسوت تیم استقلال و تیم ملی در رابطه با برد روز گذشته استقلال و ملی پوش شدن برخی از بازیکنان استقلال اظهاراتی داشته است که در ادامه می خوانید:
*استقلال روز گذشته توانست از سد نفت بگذرد شما این بازی را چگونه ارزیابی می کنید؟
بازی دیروز را که تماشا می کردم دوست نداشتم تمام شود،به دلیل اینکه هر چه قدر از بازی می گذشت استقلال هجومی تر می شد و میل به گلزنی داشت. من فکر می کنم برای طرفداران هم این بازی خیلی جذاب بود. به عقیده من شفر دارد خود را نشان می دهد و در بازی با نفت بیشتر خود را نشان داد اما ان دلیل نمی شود که بگوییم استقلال از بحران خارج شده است و حتی ممکن است که بازی بعدی را هم واگذار کند.
* تیم استقلال تغیراتی نسبت به زمان آقای منصوریان داشته است این تغییرات به نظر شما چه بوده است؟
بازیکنان استقلال از لحاظ اعتماد به نفس و پاس دادن خیلی بهتر از قبل شده اند. استقلال مدل شفر هجومی بازی می کند و انگیزه بازیکنان هم بالا رفته است.این ها نشانه این است که این تیم پیشرفت خود را آغاز کرده است و این تغیراتی است که آقای شفر به وجود آورده است. اما استقلال باز هم جا برای پیشرفت دارد. شفر قطعا می تواند نسخه زود بازدهی به استقلال بدهد.
*روز گذشته لیست تیم ملی اعلام شد و از بازیکنان استقلال7 بازیکن به اردو دعوت شدند نظر شما در این رابطه چیست؟
من به طور دقیق نمیتوانم بگویم اما به طور مثال حسینی دروازه بان جوان و آینده داری است ولی برای روسیه شانس بسیار کمی دارد.بازیکنانی که به این اردو دعوت شدند بسیار جوان هستند و کی روش احتمالا می خواهد تا آنها تجربه کسب کنندو به همین علت این بازیکنان را به اردو فرا خوانده است.
*کی روش در لیست جدید تمام خط دفاعی تیم استقلال را دعوت کرده است و این درحالی است که استقلال یکی از ضعیف ترین خط دفاعی های لیگ امسال را داشته است و رتبه خوبی هم د ر جدول ندارد نظر شما در این رابطه چیست؟
تصمیمات کی روش به دلیل اینکه خاص هستند را نمی توان خیلی درباره اش صحبت کرد اما این مربی است که تصمیم می گیرد. کی روش کسی است که توانسته در این سال ها خط دفاعی خوبی برای تیم ملی درست کند و باید به او اعتماد کنیم. این بازیکنان شاید در استقلال نتوانسند درکنار هم خوب کار کنند ولی شاید از نظر انفرادی به چشم کی روش برای تیم ملی مفید آمده باشند.

256 41

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا