آخرین خبرها

فیلمساز و داور بین المللی:برای حمایت از گامهای رو به جلو رای می دهم

نخستین بانوی مسلمان داور انجمن سینمای کاتولیکهای جهان در مصاحبه اختصاصی با ایرنا اظهار کرد : در انتخابات شرکت می کنم چون معتقدم جامعه نیازمند رشد همه جانبه و به رسمیت شناختن حقوق همگان است چون برای خود حق و وظیفه می دانم که در آینده کودکان، جوانان و مردم و از همه مهمتر خودم نقشی هرچند کوچک بر عهده بگیرم.
وی خاطرنشان کرد : رای میدهم چون معتقدم تاریخ نباید به عقب برگردد و این مهم جز با یکپارچگی ملی در رقم زدن آینده میسر نیست.
رییس انجمن سینمای جوانان انزلی افزود : پای صندوق رای می روم چون معتقدم پیشرفت و بهبود اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در جامعه زخمی و آسیب دیده نیازمند زمان و بردباری و اندکی صداقت است.
این فیلمساز و داور بین المللی تصریح کرد: پس از برجام و گام اول در نواختن غرور ملت ایران و کاهش تورم می خواهم شاهد تحقق وعده های داده شده در گام دوم باشم .
خالق فیلمهای نامه ای برای آندره و بیا همه خوابند تاکید کرد: من انتخاب می کنم ،حتی اگر نتیجه آن نباشد که می خواهم همانگونه که سعدی به زیبایی گفته به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل که گر مراد نیابم به قدر وسع بکوشم.
زهره زمانی تاکنون 10 فیلم ساخته که اغلب آنها در بخشهای مختلف جشنواره های داخلی و خارجی مورد تقدیر قرار گرفته است.
از جمله این فیلمها می توان به پاسور ،نامه ای برای اندره ، مثل شب، پا برهنه آقا، قصه قدیمی اشاره کرد، او همچنین در جشنواره فیلم مذهب امروز ایتالیا، جشنواره بین المللی فیلم داکا به عنوان داور حضور داشت و از سال 2012 جزء برنامه ریزان جشنواره بین المللی فیلم داکا بود ،جشنواره مذهب امروز و رنگین کمان لندن است .
خبرنگار: گیتی بابایی ** انتشار : نصراله ابراهیمی
6030/6070

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا