آخرین خبرها

توسعه پایدار نیازمند پاسداشت سرمایه انسانی است

رئیس دانشگاه کردستان:

توسعه پایدار نیازمند پاسداشت سرمایه انسانی است

استان‌ها > کردستان – رئیس دانشگاه کردستان گفت: برای دستیابی به توسعه پایدار نیازمند سرمایه انسانی باانگیزه و مستعد و نیز پاسداشت آنان هستیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، فردین اخلاقیان در مراسم تودیع و معارفه مدیر حراست مرکزی دانشگاه کردستان با اشاره به نقش و اهمیت دانشگاه در اعتلای سطح رفاه جوامع بشری، افزود: تولید علم به عنوان یکی از رسالت های اصلی دانشگاهیان در راستای توسعه و آبادانی است.
وی گفت: نخبگان در خط مقدم توسعه جوامع هستند و نیاز است در این راستا بهترین شرایط برای ایجاد این نقش برای آنان فراهم شود.
اخلاقیان به اهمیت افزایش سطح امنیت و نشاط در دانشگاه ها اشاره کرد و اظهار داشت: محیط های با نشاط و با امنیت روانی و فیزیکی بالا سبب شکوفایی استعدادها و در نتیجه افزایش حضور و مشارکت اجتماعی نخبگان می شود.
رئیس دانشگاه کردستان وظیفه حراست در دانشگاه ها را تاثیرگذار عنوان کرد و گفت: ایجاد محیط امن و سالم و تعامل و همراهی از وظایف نیروهای حراست است.
وی از همراهی نهادهای امنیتی با دانشگاه کردستان در برگزاری برنامه ها تقدیر کرد و افزود: در چهار سال گذشته محیطی با نشاط در دانشگاه توام با افزایش فعالیت های علمی ایجاد شد که در نتیجه خوش فکری مدیرحراست دانشگاه کردستان بود.
اخلاقیان در پایان بر لزوم افزایش امید و انگیزه در میان دانشجویان تاکید کرد و گفت: همه بخش های مختلف در دانشگاه کردستان در راستای ایجاد محیطی آرام و سالم گام بر می دارند.

48

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا