آخرین خبرها

افزایش نشاط و امید در جوامع دانشگاهی راهبرد وزارت علوم است

مشاور وزیر علوم:

افزایش نشاط و امید در جوامع دانشگاهی راهبرد وزارت علوم است

استان‌ها > کردستان – مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: افزایش نشاط و امید در جوامع دانشگاهی در راستای افزایش و بهره بری علمی و فرهنگی سیاست اصلی وزارت علوم است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، داریوش سلیمی در مراسم تودیع و معارفه مدیر حراست مرکزی دانشگاه کردستان با بیان اینکه کیفی سازی و مدیریت مطلوب در جوامع دانشگاهی در بهبود فعالیت های علمی تاثیرگذار است، افزود: برنامه حراست های دانشگاه ها مبتنی بر تعامل و همراهی است.
وی گفت: هرچه محیط حراست توان فکری بالاتری در شناخت آسیب ها و مقابله و تعامل با آن ها را داشته باشد، کار به شکل مطلوب تری پیش می رود.
مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اظهار داشت: یکی از جایگاه هایی که در آموزش عالی سبب ایجاد فضای پرنشاط، پرامید و شاداب می شود حراست هر دانشگاه است.
سلیمی افزود: خاطر نشان کرد: ایجاد امید و افزایش اعتماد در دانشگاهیان از وظایف حراست است که می توان با کسب دانش و افزایش مهارتها و تعمیق بینش به این اهداف دست یافت لذا ما در پی حراستی دانش بنیان و با تکیه بر مبانی دانشگاهی هستیم.
در مراسم تودیع و معارفه مدیر حراست دانشگاه کردستان، از زحمات رسول شیخی زاده تقدیر و سمیعی فرد به عنوان مدیر جدید حراست معرفی شد.
حکم انتصاب مدیر جدید حراست دانشگاه کردستان به وسیله مشاور وزیر و مدیرکل حراست وزارت علوم به سمیعی فرد اهدا شد.
در این مراسم که در دفتر ریاست دانشگاه کردستان برگزار شد، جمعی از مسئولان استان و اساتید دانشگاه کردستان حضور داشتند.

48

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا