آخرین خبرها

تمبر نقش آرم پدافند غیر عامل رونمایی شد

در چهارمین روز از گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل

تمبر نقش آرم پدافند غیر عامل رونمایی شد

استان‌ها > البرز – طی مراسمی از تمبر پدافند غیرعامل در استانداری البرز توسط معاون پژوهشی و آموزشی سازمان پدافند غیر عامل کشور رونمایی شد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، طی مراسمی تمبر پدافند غیرعامل در استانداری البرز توسط سردار رسولی معاون پژوهشی و آموزشی سازمان پدافند غیر عامل کشوردر چهارمین روز از گرامی داشت هفته پدافند غیر عامل از تمبر منقش به آرم پدافند غیر عامل رونمایی شد.
مدیرکل پدافند غیر عامل استان سید شهاب الدین حسینی اظهار داشت: رسالت اداره کل پست را در تودیع امانات شهروندان بخصوص در آموزش های لازم برای این امر مهم و خطیر در مواقع بحران حائز اهمیت خوانده و این مقوله را جزء ” تامین ضروریات مردم” که از اهداف اصلی پدافند غیر عامل می باشد قلمداد نمودند.
در ادامه سردار رسولی معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پدافند غیر عامل کشور بر شناسایی و بروز رسانی تهدیدات و آسیب پذیری ها بر مبنای علم و دانش روز ، حتی آشنایی از مقاطع تحصیلی ابتدائی تاکید نمود و خاطر نشان کرد: طی توافق بعمل آمده با وزارت علوم و آموزش عالی ، دو الی چهار واحد بعنوان دروس پایه برای دانشجویان مقاطع آموزش عالی در نظر گرفته شده است تا به این طریق محوریت پدافند غیر عامل مبتنی بر علوم روز باشد.

48

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا