آخرین خبرها

دانشگاه کردستان آماده پذیرش دانشجویان اقلیم کردستان است

دانشگاه کردستان آماده پذیرش دانشجویان اقلیم کردستان است

استان‌ها > کردستان – رئیس دانشگاه کردستان گفت: پذیرش دانشجویان دانشگاه های اقلیم کردستان بر اساس تفاهم نامه های همکاری امضا شده میان طرفین امکان پذیر است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، فردین اخلاقیان در نشست هم اندیشی اعضای هیئت علمی دانشگاه راپرین و هیئت رئیسه دانشگاه کردستان، با اشاره به اهمیت توسعه دیپلماسی علمی و دانشگاهی در توسعه جوامع، اظهار داشت: کردستان ایران و عراق به جهت برخورداری از فرهنگ های مشترک نیازمند گسترش ارتباطات خصوصا در حوزه علمی هستند.
وی افزود: باید از ظرفیت های دو طرف در جهت کمک به رشد کمی و کیفی دانش و علوم مختلف استفاده کرد.
اخلاقیان با بیان اینکه مهمترین وظیفه دانشگاه تببین مسیر توسعه و تولید دانش است، گفت: باید به سوی اجرای برنامه های کاربردی در راستای بهبود کیفیت زندگی پیش برویم.
رئیس دانشگاه کردستان از آمادگی دانشگاه کردستان برای پذیرایی از دانشجویان دانشگاه های اقلیم خبر داد و افزود: امکانات رفاهی و تسهیلات ویژه ای برای دانشجویان خارجی در نظر گرفته شده و این ظرفیت ها در جهت گسترش ارتباطات علمی به کارگیری می شوند.
وی در زمینه ارتباطات میان اساتید نیز، اظهار داشت: دانشگاه کردستان آمادگی دارد از پروژه های مشترک اساتید دانشگاه های ایران و اقلیم خصوصا در حوزه پژوهش حمایت نماید.

48

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا