آخرین خبرها

۱۰۰ هزار بلیت مازاد فیفا از امشب به فروش می رسد

به گزارش تدبیرشرق به نقل از روز جمعه ایرنا به نقل از شبکه تلویزیونی «ان تی وی» روسیه، فیفا با انتشار این خبر برای آن دسته از دوستداران فوتبالی که تاحالا موفق به تهیه بلیت بازی های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نشده اند، باز شدن سایت فدراسیون جهانی فوتبال از امشب برای فروش ۱۰۰ هزار بلیت مازاد را به صورت رسمی اعلام نمود.
طبق این گزارش این تعداد بلیت قبل تر توسط فیفا ذخیره شده بود و از ساعت ۲۳:۰۰ امشب جمعه به وقت مسکو (۰۰:۳۰ بامداد شنبه به وقت تهران) از طریق سایت فیفا قابل خریداری هست.
فروش این بلیت ها تا ۲۵ خرداد ادامه خواهد داشت، اما با توجه به بالا بودن تقاضا انتظار می رود همه بلیت ها در ساعات اولیه به فروش برسند.
در این گزارش تاکید شده هست که علاقه مندان باید بلیت ها را از سایت فیفا خریداری کنند و بلیت هایی که از مراجع دیگر تهیه شوند، بدون ارزش می باشند.
صاحبان بلیت از مزایایی مثل امکان ورود بدون ویزا به روسیه، سرویس های حمل و نقل رایگان بین شهرهای میزبان جام جهانی و استفاده رایگان از سرویس های حمل و نقل شهری در روز مسابقات برخوردار خواهند گردید.
مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ به میزبانی روسیه در ۱۱ شهر و ۱۲ ورزشگاه، ۲۴ خرداد ماه ۹۷ شروع می گردد.
مسکو، سن پترزبورگ، کالینینگراد، نیژنی نووگراد، قازان، سامارا، سارانسک، ولگاگراد، رستف نا دُنو، سوچی و یکاترینبورگ شهرهای میزبان جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ می باشند.

ایران در اولین دیدار خود ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد ۹۷) ساعت ۱۸:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه سنت پترزبورگ برابر مراکش، در دومین دیدار ساعت ۲۱:۳۰ روز ۲۰ ژوئن (۳۰ خرداد ۹۷) در ورزشگاه قازان به مصاف تیم ملی اسپانیا قهرمان سابق جام جهانی فوتبال و در سومین بازی گروهی خود ساعت ۲۱:۳۰ روز ۲۵ ژوئن (۴ تیر ۹۷) در سارانسک با یاران کریستین رونالدو پرتغالی مدافع عنوان قهرمانی اروپا بازی خواهد کرد.
تیم ملی فوتبال ایران سه شنبه هفته جاری ۱۵ خرداد ماه به عنوان اولین تیم جام جهانی وارد روسیه شده و در کمپ لوکوموتیو در فاصله ۳۰ کیلومتری غرب مسکو استقرار یافته هست.
اروپام** ۱۳۴۶**۱۵۹۷

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا