اجتماعیاستان ها

دیدار مهندس سید محمد احمدی فرماندار لاهیجان با اعضای جدید نظام پزشکی شهرستان

 اعضای جدید نظام پزشکی

فرماندار لاهیجان: ارتباط بیشتر مردم با نظام پزشکی می تواند در جهت حل مشکلات درمانی مثمر ثمر باشد

به گزارش تدبیرشرق به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان لاهیجان، در این دیدار صمیمی و دوستانه فرماندار لاهیجان ضمن قدردانی و عرض تبریک به اعضای جدید نظام پزشکی شهرستان برای برگزیده شدن در انتخابات این سازمان، گفت: بسیاری از مردم با نظام پزشکی در تماس نیستند و یا از شرح وظایف آن آگاهی ندارند، این سازمان با تبیین و پیش بینی برنامه هایی باید خودش را به جامعه معرفی کند .

وی با بیان اینکه ارتباط بیشتر مردم با نظام پزشکی می تواند در جهت حل مشکل درمانی مثمر ثمر باشد، تصریح کرد: یکی از موارد مهم در مبحث سلامت در جامعه فعال بودن نظام پزشکی است.

احمدی خاطرنشان کرد: تلاش در جهت توسعه و اصلاح امور پزشکی و مشارکت در ارتقای سطح پزشکی ،حفظ و حمایت از حقوق بیماران و حقوق صنفی شاغلان حرفه های آموزشی، نظارت بر کادر پزشکی و درمانی از وظایف مهم این سازمان است که از شما انتظار داریم این نقش مهم و پر رنگ را به خوبی مد نظر داشته و اجرا کنید.

وی گفت: در آینده نزدیک 2 بیمارستان پیشرفته و به روز مورد بهره برداری قرار می گیرد که جا دارد اعضای نظام پزشکی لاهیجان در این راستا همکاری و نظارت خودشان را در این بخش داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان لاهیجان افزود: این دو بیمارستان نه تنها قطب بزرگ درمانی در شرق گیلان محسوب می شوند بلکه قطب بزرگ درمانی استان و کشور خواهند بود که بار ترافیک بیمارستانهای مرکز استان را نیز کم خواهند کرد.

فرماندار لاهیجان تصریح کرد: پیشنهاد می کنم که نظام پزشکی در جلسات شورای بهداشت و کارگروه اجتماعی فرهنگی که توسط مدیران شبکه بهداشت و درمان و بهزیستی تشکیل می شود حضور و مشارکت داشته باشند.
وی در انتها خواستار تحرک بیشتر مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان در برقراری ارتباط فی ما بین دستگاه ها و سازمان نظام پزشکی شهرستان شد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا