آخرین خبرها

پژوهش و فناوری ضامن پیشرفت و رفاه و امنیت مردم است

سارا دشت گرد:

پژوهش و فناوری ضامن پیشرفت و رفاه و امنیت مردم است

استان‌ها > البرز – رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج تقویت و توسعه هر شهری را منوط به پژوهش و مطالعات راهبردی عنوان کرد و گفت: پژوهش و فناوری ضامن پیشرفت و رفاه و امنیت مردم است که این مهم باید در ابعاد اجتماعی و فرهنگی و زیست محیطی فراهم شود.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج ، سارا دشت گرد ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در حوزه مدیریت شهری بدون تحقیق و پژوهش علمی و کارشناسی به نتیجه مطلوب نمی‌رسد.
رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج دستاوردهاي علمي را به لحاظ جلوگيري از اتلاف وقت و منابع و امكانات، افزايش سرعت، وقت و در نتيجه افزايش بهره وري در حوزه هاي مختلف كاري را از ضرورتهاي زندگي بشر در دنياي كنوني دانست.
وی، عدم دستیابی به نتیجه مطلوب در جامعه را نبود مطالعه و پژوهش در حوزه های مختلف عنوان کرد و گفت: توجه به اهمیت پژوهش، نقش مهمی در پیشرفت کشور داشته و توسعه شهری را به همراه خواهد داشت.
دشتگرد در پایان ابراز امیدواری کرد: با تلاش و همت همه تلاشگران این عرصه، شاهد موفقیت های چشمگیری در توسعه علمی کلانشهر کرج در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، زیست محیطی و شهری باشیم.
یادآور می شود در جلسه برگزاری روسای کمیسیون های شورای اسلامی شهر کرج سارا دشتگرد ریاست مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی را عهده دار و رحیم خستو، غدیر مهدوی کلیشمی، احد رسولی، عباس زارع و محمد نبیونی به عنوان اعضای مرکز پژوهشها همکاری خواهند داشت.

46

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا