آخرین خبرها

شکایت شهروندان شهر ری ۲ درصد کمتر از پارسال است

شکایت شهروندان شهر ری ۲ درصد کمتر از پارسال است

جامعه > مشکلات مردم – شکایات شهروندان شهر ری نسبت به سال گذشته کاهش 2 درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شکایات مردمی از مشکلات شهری، بیشتر در حوزه های شهری و در سامانه های ثبت شکایات شهرداری، یعنی سامانه های 1888 و 137 پیگیری می شود.
مقایسه میزان و نوع شکایات ارجاعی شهروندان به این سامانه ها و نحوه پیگیری شکایات مردمی، نشان از میزان کارآمدی سیستم رفع مشکلات شهری است.
در این راستا، بررسی مرتب گزارشهای مربوط به سامانه های یاد شده، در برخی مناطق شهرداری تهران انجام می شود که خواندن این گزارشها، نشان دهنده میزان کاهش یا افزایش رضایتمندی مردم از عملکرد مدیران شهری است.
در این رابطه مدیر سامانه نظارت همگانی 1888 منطقه 20 تهران (شهر ری) از کسب امتیاز 90 و رتبه خیلی خوب در کارنامه ارزیابی عملکرد چهارماهه گذشته سامانه 1888که ثبت 380 پیام را داشته است، خبر داد.
حميدرضا رمضاني مدير سامانه 1888 شهرداري منطقه با اعلام اين مطلب گفت: سامانه نظارت همگاني شهرداري منطقه 20 در چهارماهه نخست سال جاری از نظر رسیدگی کمی و کیفی، جذب و آموزش ناظران افتخاری، اقدامات فرهنگی و اجتماعی و مهمترین مصادیق گلایه مندی شهروندان، امتیاز 90 از 100 را کسب کرده است و حائز رتبه خیلی خوب شد.
او با اشاره به اينكه بر اساس آمار اعلامي، تعداد كل پيامهاي سامانه 1888 این منطقه 380 پیام بوده است گفت: وضعیت این منطقه به تفکیک نواحی و معاونت ها و ادارات تابعه از نظر کمیت رسیدگی به پیامها 92.5 از نظر کیفیت رسیدگی 87.3 اعلام شده است.
رمضانی با بیان اینکه با مقایسه مهمترین مصادیق پیامهای مردمی در چهارماهه 96 با مدت مشابه چهارماهه 95 ، میزان گلایه مندی 2 درصد کاهش داشته است گفت: امور سدمعبر دستفروشان، مزاحمت های صنفی و صنایع و مشاغل مزاحم، زمین بازی داخل پارکها از جمله مهمترین مصادیق پیامهای شهروندان در این سامانه بوده است.
46231

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا