آخرین خبرها

سمینار دانشگاهی برای شکست تیم کی‌روش !

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی کره در انتهای هفته جاری در دیداری حساس و سرنوشت ساز به مصاف ایران خواهد رفت که نتیجه این دیدار به شدت روی آینده این تیم تاثیرگذار است. شین تائه یونگ به بررسی نقاط قوت و ضعف تیم ملی ایران پرداخته است.

در تاریخ 25 مارس، شین تائه یونگ طی کنفرانسی با عنوان “غلبه بر تیم ملی ایران” در این دانشگاه، بر اساس تجزیه و تحلیل بازی های تیم ملی ایران، یک استراتژی برای مقابله با حریف تیم ملی کشورش ارائه داده است.

شین تائه یونگ معتقد است  در مقابل ایران به یک هافبک دفاعی و مهاجم سرعتی نیاز است. وی ایران را تیمی مبتنی بر پرس شدید، ضدحملات سریع، هافبک های قدرتی و بازیکنانی باقابلیت پوشش دادن بازی یکدیگر و قادر به ارائه ضدحملات سریع خواند. وی عقیده دارد که بازیکنان این تیم علاقمند هستند حداقل ضربه ممکن را به توپ زده و با دفاع منطقه ای و فشار از سوی خط حمله خود به استقبال حریفان خود بیایند و ضدحملات این تیم نیز بر پایه بازیکنانی چون عزت اللهی، دژاگه و مسعود شجاعی شکل می گیرد.

شین تائه یونگ گفت: “ما به حضور یک هافبک تدافعی در زمین نیاز داریم که قابلیت سرزنی و مقابله با ضدحملات سریع ایران را داشته باشد. ما نباید در 10 دقیقه ابتدایی به حریف خود اجازه فرصت سازی بدهیم.

مهم ترین حمله کره در بازی رفت بعد از ورود کیم شین ووک اتفاق افتاد پس برتری در نبردهای هوای اهمیت فراوانی دارد و ما باید به فکر استفاده از توپ  در حملات خود باشیم.”

وی همچنین تاکید داشت که خط دفاعی و میانی ایران باید با پرس شدید مهاجمان کره متوقف شده و اجازه ارسال پاس های بلند از آنها گرفته شود و بر خلاف بازی قبلی، به جای پرس فردی از پرس تیمی استفاده شود.

از نظر سرمربی تیم ملی کره، ایران از رضا قوچان نژاد در نوک خط حمله و دژاگه به عنوان هافبک هجومی استفاده کرده و طارمی و جهانبخش نیز در 2 سوی خط حمله بازی خواهند کرد.

شین تائه یونگ در نهایت گفت: “اگرچه غیبت سونگ هیونگ مین و لی سونگ یونگ به ضرر ما خواهد بود؛ اما من امیدوارم بازیکنان جانشین ماموریت خود را به خوبی انجام دهند زیرا ایران تیمی قدرتمند بوده و کارلوس کی روش سرمربی موفقی است.”

43 43

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا