آخرین خبرهااستان ها

اعضای شورای مرکزی مجمع صنفی کارکنان شهرداری رشت انتخاب شدند

با برگزاری انتخابات؛

تدبیرشرق/با برگزاری انتخابات، اعضای شورای مرکزی مجمع صنفی کارکنان شهرداری رشت انتخاب شدند.

دومین جلسه مجمع صنفی کارکنان شهرداری رشت با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن اجتماعات یادگار امام برگزار شد.

در این جلسه محمد عشقی سخنگوی هیئت موسس مجمع صنفی کارکنان شهرداری رشت، ضمن اشاره به اینکه چنین تشکلی در بین شهرداری ها برای اولین بار در سطح کشور در رشت راه اندازی می شود به ارائه توضیحاتی درباره اهداف و برنامه های مجمع پرداخت.

محمدرضا احمدی نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن استقبال از تشکیل مجمع صنفی کارکنان شهرداری، حمایت همه جانبه خود را از این مجمع اعلام کرد.

در ادامه انتخابات شورای مرکزی و بازرسین مجمع شورای صنفی کارکنان با حضور پر رنگ اعضای مجمع عمومی برگزار شد و با آرای کارکنان، جواد شهند، حامد خوش سیرت، محمد علیزاده، محمد رضا فروحی، یاسر صفاکار، رضا سلحشور، حامد حیدری، رضا نوری و محمد عشقی به عنوان اعضای اصلی و محمدرضا باقری پور و حسین سجودی به عنوان علی البدل انتخاب شدند.

همچنین سمیرا اکبرپور و حسین تقی زاده به عنوان بازرس انتخاب شدند.

گفتنی است مجمع صنفی کارکنان شهرداری با هدف برقراری عدالت، استیفای حقوق و خواست‌های مشروع و قانونی اعضا، حفظ شأن و منزلت کارکنان، ارتقاء سطح مشارکت، انتقال نظرات و پیشنهادهای کارکنان به مسؤلان و افزایش سطح رضایتمندی شغلی در میان پرسنل با ایجاد فرصت‌های برابر برای ارتقاء شغلی، ارتقای فرهنگ سازمانی، افزایش تعامل و همراهی کارکنان با مدیران برای نیل به اهداف شهرداری ایجاد شده است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا