آخرین خبرها

برگزاری کارگاه آموزشی امنیت شبکه‌های کامپیوتری به همت اداره کل فناوری اطلاعات لرستان

برگزاری کارگاه آموزشی امنیت شبکه‌های کامپیوتری به همت اداره کل فناوری اطلاعات لرستان

استان‌ها > لرستان – اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان لرستان با همکاری مرکز ماهر سازمان فناوری اطلاعات ایران و در راستای ارتقاء سطح دانش و آگاهی مدیران و کارشناسان حوزه فاوای استان ، کارگاه آموزشی امنیت شبکه های کامپیوتری را برگزار کرد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، کارگاه آموزشی امنیت شبکه های کامپیوتری و شبکه های کشف و جمع آوری بدافزارها و کدهای مخرب توسط اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و با همکاری مرکز ماهر سازمان فناوری اطلاعات ایران و مرکز آپای دانشگاه لرستان در محل سالن کنفرانس دانشگاه برگزار گردید.
در ابتدای این کارگاه آموزشی دکتر سیف مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری در خصوص اهمیت حوزه سایبری ، امنیت شبکه و خطرات ناشی از حمله بدافزارها توضیحاتی را ارائه نمود ودر ادامه بر ضرورت افزایش سطح دانش مدیران و کارشناسان حوزه فاوا تاکید کرد.
در بخش دیگری از این کارگاه دکتر علیزاده سرپرست مرکز آپای دانشگاه لرستان به معرفی این مرکز پرداخت و حوزه فعالیت، وظایف و اقدامات صورت گرفته و نیز اهداف و برنامه های این مرکز را برای حاضرین تشریح نمود.

در ادامه و با سخنان کارشناس مرکز ماهر بحث تخصصی کارگاه آموزشی آغاز گردید و ایشان مطالب و توضیحات لازم و مرتبط با این کارگاه را در قالب اسلاید های آموزشی برای حاضرین ارائه نمود.
گفتنی ست:این کارگاه آموزشی با حضور دکتر سیف مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری ،دکتر علیزاده سرپرست مرکز آپای دانشگاه لرستان و جمعی از مدیران و کارشناسان ارشد دستگاه های اجرایی و حساس استان در حوزه فاوا و با هدف ارتقاء سطح دانش و آگاهی آنان برگزار گردید.

48

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا