آخرین خبرهااستان هااسلایدر

ماجرای وعده نماینده مردم لنگرود در مجلس به ورزشکاران اطاقور چیست؟

طی چند روز گذشته تعدادی از ورزشکاران شهر اطاقور مطلبی را در خصوص مشکلات سالن ورزشی آزادگان اطاقور مطرح کردند و از خلف وعده مسؤولین به این مجموعه گلایه داشتند.

به گزارش تدبیرشرق، محمد خوشقدم اطاقوری رئیس هیئت فوتبال شهر اطاقور در گفت‌وگو با خبرنگار لنگرخبر یکی از دغدغه‌های خود را ورزش شهر و ایجاد شادابی برای جوانان برشمرد و اظهار کرد: شهر اطاقور دارای یک سالن ورزشی و یکی زمین فوتبال است که در طول هفته بیش از ۵۰۰ نفر از شهروندان این شهر از این اماکن ورزشی در شهر اطاقور استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه طی نشستی که چندی پیش با نماینده مردم لنگرود در مجلس داشتیم اعلام کردند که مبلغ ۵۰۰ میلیون برای زمین فوتبال و ۲۵۰ میلیون برای سالن ورزشی آزادگان اطاقور اختصاص دادند، گفت: طی این مدت زمین فوتبال با اعتبار در نظر گرفته شده ۱۵۰ متر با فنس محصور شد ولی هنوز مشکلات دیگری نیز در این زمین ورزشی وجود دارد.

رئیس هیئت فوتبال شهر اطاقور با بیان اینکه در نیمه دوم سال و بخصوص زمستان و به دلیل کوهستانی بودن منطقه، آب و هوای بسیار سردی را تجربه می‌کنیم، تصریح کرد: از جمله مشکلات و مهمترین آن در سالن ورزشی آزادگان اطاقور خرابی سیستم گرمایشی این سالن است گرچه مشکلات دیگری نیز در این سالن وجود دارد ولی با توجه به فصل پاییز و زمستان در حال حاضر سیستم گرمایشی برای ورزشکاران در اولویت است.

وی با بیان اینکه فضای سرد سالن بخصوص در زمستان ممکن است مشکلاتی را برای ورزشکاران به وجود آورد، افزود: یکی از دغدغه‌های ما سالن ورزشی آزادگان است که سال گذشته نماینده مردم لنگرود در مجلس اعلام کردند ۲۵۰ میلیون تومان برای آن اعتبار در نظر گرفته ولی طبق پیگیری‌های صورت گرفته هیچ مبلغی برای این سالن تخصیص داده نشده تا برای حل مشکلات این مجموعه ورزشی اقداماتی انجام شود.

خوشقدم اطاقوری با بیان اینکه یکی از درخواست‌های ما این است که مسؤولین اقدامی برای حل مشکل گرمایشی این سالن انجام دهند و حداقل سیستم گرمایشی موجود تعمیر شود، گفت: در مهرماه گذشته نیز حضورا با نماینده مردم لنگرود در مجلس مشکلات موجود را مطرح کردم که نماینده اعلام کرد که مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان برای سالن درنظر گرفته شد ولی پیگیری‌هایی که انجام دادم عکس این موضوع را نمایان می‌کند.

/لنگرنیوز

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا