آخرین خبرهااسلایدربین المللخبر داغ

ابوحمزه: ورود رسمی کرانه باختری به عملیات طوفان الاقصی را اعلام میکنم سخنگوی سرایا القدس: درگیری احتمالا به زودی به داخل فلسطین اشغالی کشیده شود

طوفان الاقصی سخنگوی سرایا القدس تاکید کرد، آتش درگیری‌ در عملیات «طوفان الاقصی» در حال گسترش است و آنچه در جنوب لبنان رخ داد، تنها نمونه کوچکی از آن چیزی است که در انتظار دشمن اسرائیلی خواهد بود.

ابوحمزه، سخنگوی سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، بامداد امروز(پنجشنبه) در پیامی صوتی تاکید کرد که عملیات طوفان الاقصی ممکن است به زودی به داخل فلسطین اشغالی کشیده شود. این نبرد دیگر محدود به نوار غزه نیست.

سایت المیادین نوشت، ابو حمزه درباره آخرین تحولات عملیات طوفان الاقصی گفت، احتمالا به زودی این درگیری به نقاط دیگری گسترش خواهد یافت.

وی اظهار داشت: آتش جنگ در حال گسترش است و آنچه در جنوب لبنان رخ داد، تنها نمونه‌ای کوچک از آن چیزی است که در انتظار دشمن صهیونیستی خواهد بود.

ابو حمزه به همگان اطمینان داد که پیروزی بسیار نزدیک است.

سخنگوی سرایا القدس، گردان‌های جنین، عرین الاسود و همه فلسطینیان در کرانه باختری را به رویارویی با اشغالگران فراخواند.

وی در اظهاراتی تهدید آمیز خطاب به دشمن صهیونیستی گفت: ما خود را در خارج از فلسطین برای رویارویی با شما آماده کرده‌ایم. همانطور که در فلسطین آماده کرده بودیم. آنچه در اطراف غزه رخ داد را به زودی در مناطق دیگر خواهید دید.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا