آخرین خبرهااستان ها

ساخت مجتمع فرهنگی و هنری آستارا 23 سال طول کشیده و هنوز ادامه دارد!

سرپرست فرمانداری آستارا گفت: عملیات ساخت مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری ارشاد این شهرستان،۲۳ سال پیش آغاز شده، اما تاکنون تکمیل نشده‌ و نیازمند توجه ویژه مسئولان است.

به گزارش تدبیرشرق، محمدرضا شهاب زاده، امروز، چهارم شهریور در جریان بازدید از مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری نیمه کاره اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا اظهار کرد: این پروژه ۷۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و از سفر ریاست محترم جمهور به استان گیلان مبلغ ۱۵ میلیارد تومان برای تکمیل آن تصویب شده اما اختصاص نیافته است.

وی با اشاره به اینکه سالن آمفی تئاتر مجتمع مذکور فاقد سیستم‌های سرمایشی، گرمایشی، صوتی و نوری است و اتاق‌های پشتیبانی و سالن تمرین آن تاکنون مجهز نشده است، گفت: اتمام این پروژه مهم چند ساله نیاز هنرمندان فعال شهرستان مرزی آستارا در اجرای هر چه بهتر فعالیت‌های فرهنگی و هنری را رفع می‌کند.

عملیات احداث پروژه مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرزی بندر آستارا در شمال غربی گیلان از ۲۳ سال پیش در دو طبقه آغاز شد و این مجتمع در نوع خود در سطح استان بی نظیر می‌باشد.

این مجتمع بزرگ شامل سالن مجزای آمفی تئاتر، سالن اجلاس، سالن تمرین، گالری هنری، سالن نمایشگاه دایمی، بوفه، سرویس بهداشتی، اتاق گریم و سالن انتظار است. پروژه مذکور در حال حاضر ۷۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا مرحله نصب مبلمان سالن اصلی پیش رفته است.

/حکایت گیلان

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا