آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

ورود ۱۸ میلیون خودرو به گیلان در سال جاری

خودروسرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به ورود بیش از ۱۸ میلیون خودرو به گیلان از ابتدای سال تاکنون گفت: بر اساس آمار از ابتدای سال جاری تا ۲۲ بهمن، ۱۸ میلیون و ۹۰ هزار و ۲۴۰ وسیله نقلیه وارد استان شدند.

به گزارش تدبیرشرق، غلامعلی نیک‌فهم امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گیلان یکی از استان‌های مسافرخیز در سطح کشور است، اظهار کرد: هرساله و با توجه به تعطیلات موجود مسافران زیادی در ایام نوروز، فصل بهار و تابستان به گیلان سفر می‌کنند.

وی با اشاره به ورود بیش از ۱۸ میلیون خودرو به استان گیلان از ابتدای سال تاکنون گفت: بر اساس آمار از ابتدای سال جاری تا ۲۲ بهمن، ۱۸ میلیون و ۹۰ هزار و ۲۴۰ وسیله نقلیه وارد استان شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش ۲۹ درصدی ورود وسایل نقلیه به گیلان مواجه بودیم.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان میزان خروجی خودرو از استان گیلان را هم نیز قابل تامل دانست و افزود: در این مدت ۱۸ میلیون و ۱۴۴ هزار و ۷۵۰ وسیله نقلیه از گیلان خارج شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۳۰ درصد افزایش خروجی ثبت شده است.

به گفته نیک‌فهم، از اول آذر تا ۲۲ بهمن نیز حدود سه میلیون و ۴۸۱ هزار و ۲۴۳ خودرو وارد گیلان شده و سه میلیون و ۴۳۸ هزار و ۸۶ خودرو خارج شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد افزایش ورودی گزارش شده است.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا