آخرین خبرهااستان هاتدبیر ورزشیخبر داغ

ورزش موجب تعاملات بیشتر و پیوند فرهنگ‌های مختلف می‌شود

ورزشمدیر کل ورزش و جوانان گیلان در مراسم افتتاحیه نوزدهمین دوره فستیوال بین المللی شطرنج دریای کاسپین جام رشت گفت: ورزش سبب تعاملات بیشتر و پیوند فرهنگ‌های گوناگون است.

جهانبخش آرمان با اشاره به نوزدهمین دوره فستیوال بین المللی شطرنج دریای کاسپین جام رشت از ۲۳ بهمن تا یکم اسفند اظهار کرد: امروز ما مفتخریم که افتتاحیه فستیوال شطرنج جام بین المللی دریای کاسپین به نام جام رشت را در استان گیلان افتتاح و میزبانی کنیم.

وی با خیر مقدم به ورزشکاران شرکت کننده در این رقابت‌ها گفت: ورزش می‌تواند موجب تعاملات بیشتر و پیوند بین فرهنگ‌های و کشورهای گوناگون شود و برگزاری جام شطرنج دریای کاسپین در شهر رشت باعث می‌شود تا ظرفیت‌های این شهر از نظر گردشگری، خوراک و فرهنگ و غیره شناسانده و معرفی گردد.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به حضور میهمانان داخلی و خارجی افزود: امیدوارم میزبان خوبی برای همه عزیزان و شرکت کنندگان باشیم.

آرمان با اشاره به همکاری دستگاه‌های مختلف برای برگزاری این رقابت بین المللی بیان کرد: از استاندار گیلان، مجموعه مدیریت شهری رشت، هیات شطرنج گیلان، فدراسیون شطرنج و تمامی دست‌اندرکاران برگزاری این رقابت‌های بین المللی تشکر و قدردانی می‌کنم.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا