آخرین خبرهااستان هااسلایدرتیتر اولفوری

چرا طیف ۴ نفره شورای شهر لنگرود به مشکلات مردم توجهی ندارند؟/ چرا باید شهرداری لنگرود یک سال با سرپرست اداره شود؟

نقش محمد نژاد در تعاملات ملی و استانی چگونه است؟

اختصاصی تدبیرشرق// شهرداری لنگرود طی یک سال گذشته با سرپرست اداره شده و این شهر مهم در شرق استان گیلان هنوز نتوانسته ثبات گذشته را پیدا کند.
با شروع به کار شورای شهر جدید تاکنون دو شهردار انتخاب شده که اولین انتخاب پس از مدتها انتظار مورد تایید وزارت کشور قرار نگرفت و در دومین قدم هم تاکنون شورای لنگرود نتوانسته شهردار منتخب خود را بر مسند بنشاند.
مدیریت شهری لنگرود که طی دوره های گذشته توانسته بود عملکرد مثبتی از خود به جای بگذارد ، در این دوره جدید هنوز نتوانسته حتی یک شهردار مورد قبول وزارت کشور انتخاب کند و در حالی که تا شروع سال جدید چیزی نمانده هنوز در بلاتکلیفی بسر میبرد.
سوال اساسی از شورای این شهر اینست که چرا با وجود اهمیت بالای جایگاه مدیریت شهری و نقش شهردار در توسعه شهری این فرصت طلایی را از دست داده و سال ۱۴۰۰ با سرپرست اداره شده است؟
دلیل مقاومت شورای شهر برای انتخاب مجدد یک شهردار واجد شرایط چیست و با توجه به شنیده ها که منتخب قبلی هنوز موفق به اخذ تاییدیه نشده این شهر همچنان بلاتکلیف است.
و سوال مهمتر اینکه مردم شهر از خود میپرسند نقش محمد نژاد نماینده این شهرستان در تعاملات استانی و ملی چگونه است و در حالیکه اکثریت شهرهای مهم استان، شهرداران شروع به کار کرده‌اند شهرستان لنگرود هم در مرکز و هم در شهر چاف و چمخاله با سرپرست اداره می شوند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا